Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #1 Skrevet 18. juli 2015 7 mai gikk jeg på vekta og den viste hele 93.5 kilo!! Idag veide jeg meg og fikk litt sjokk, veier 85 kilo. Jeg har telt kalorier og ligget på maks 1500. Men har jeg egentlig vært flink? Jeg vil ned til 75 og har enda 10 kilo igjenn. Føler for å gi meg selv en klapp på skuldra men vet ikke om andre synes det er så mye å juble over?? Anonymous poster hash: 2e682...d5b
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #2 Skrevet 18. juli 2015 Spiller det noen rolle hva andre mener? Du har hatt en fornuftig vektnedgang Pass på at du endrer livsstilen slik at du fortsetter et sunt kosthold etter at du vektmessig er kommet i mål Anonymous poster hash: ddb44...cc4
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #3 Skrevet 18. juli 2015 Du har vært flink! Pass på å ikke stagnere nå! Anonymous poster hash: 2a7a2...7e3
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #4 Skrevet 18. juli 2015 Tusen takk. Jeg tror ikke jeg stagnerer, er veldig bestemt på å gå ned flere kilo. Det var en god følelse å stå på vekta idag - jeg har aldri hatt den følelsen før. Anonymous poster hash: 2e682...d5b
Mamma til 2 søte Skrevet 18. juli 2015 #5 Skrevet 18. juli 2015 Klart du har vært flink ☺ kjempebra jobba!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #6 Skrevet 18. juli 2015 JA, du har vært flink, sakte ned i vekt betyr for de aller fleste: holde vekten når man er ferdig. Om man går ned mer enn 1 kg pr uke, er det større sjanse for å gå opp igjen også, man må huske at man skal ikke bare gå ned i vekt, man gjør en livsstil endring mens man går ned i vekt, eller er det som regel for gjeves. Anonymous poster hash: 2282c...9bb
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #7 Skrevet 18. juli 2015 Kjempebra jobba. Du er en motivasjon for meg i hvertfall, håper jeg klarer å være like flink Anonymous poster hash: dd3c4...c49
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #8 Skrevet 18. juli 2015 Tusen takk alle sammen! Det har seg sånn nå at jeg nesten må tvinge i meg nok kalorier. Kropper er fantastisk og lærer seg nye vaner. Alle kan klare dette. Jeg klarer å leve uten sjokolade - hadde noen sagt det for 2 måneder siden ville jeg knekt sammen.. Anonymous poster hash: 2e682...d5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå