Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #1 Skrevet 18. juli 2015 Var i Sverige idag.. Og en dame kom gående med ungene sine.. Og ei venninne. Skulle ha brus seff. Jeg var der alene.. Mens hun kjefter på en av ungene ser jeg ikke hvem.. Men det viste seg å være en svært varm, sliten og sutrete unge.. Som lå begravd i handlevognen, med en pose som pute og et stort maleri som 'dyne'.. Legger ved et sladdet bilde.. Er det virkelig ok å la en unge ligge sånn? Hun var tydelig utilpass... Anonymous poster hash: b3113...129
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #2 Skrevet 18. juli 2015 Hvis barnet var tydelig utilpass så var det selvfølgelig ikke greit. Ikke noe jeg ville gjort. Hva gjorde du med det? (bortsett fra å ta bilde og legge ut på bim?) Anonymous poster hash: 65ed6...e26
Elsker livet Skrevet 18. juli 2015 #3 Skrevet 18. juli 2015 Skulle ikke sett bort fra at du hadde sett meg i en slik situasjon. Et barn som nekter å gå, er i dårlig humør uansett og ikke takler 30 min. i butikken fordi det har en dårlig dag. De fleste blir gjerne litt varm i toppen av å rulle, gråte og styre på. Men er det slik du oppfattet, at barnet er utilpass fordi det har det ukomfortabelt fordi det er buret inne under en ramme, er det selvsagt ikke greit.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #4 Skrevet 18. juli 2015 Kommer helt an på: - Er ungen lei av å gå, sliten, trøtt? - Er det resterende som må handles veldig viktig? - Har barnet selv bedt om å få ligge i vogna? Om barnet ene og alene virker utilpass fordi h*n ligger i vognen på den måten er det jo så klart ikke greit, men om det har med de 3 spm mine å gjøre, så er det innenfor tenker nå jeg da. Anonymous poster hash: f0cc3...a7a
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #5 Skrevet 18. juli 2015 Jeg sa faktisk veldig lite annet enn at jeg kommenterte det. Hun kjeftet jo på ungen. vi var like lenge i butikken, mye folk og kø så ungen lå og sutret i over 45 min. Etteepå møttes vi igjen på matbutikken. Var flere som snakket til henne uten at hun brydde seg om annet enn venninna si. Anonymous poster hash: b3113...129
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #6 Skrevet 18. juli 2015 Forøvrig sto de først i kø for systembolaget;-) jeg gikk forbi dem da og så ikke ungen før vi møttes på butikken senere.. Ikke så rart siden den var godt gjemt Anonymous poster hash: b3113...129
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #7 Skrevet 18. juli 2015 Hvor i Sverige var du? Vi var på Nordbysenteret i går. Mens jeg handlet på maximat ville eldstemann på 11 se litt i godtebutikken ved siden av. Han kom raskt tilbake. Orket ikke å være der for det var så mange voksne som kjeftet på barna sine og var ufine (ja, han er litt følsom). Anonymous poster hash: a3d55...657
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #8 Skrevet 18. juli 2015 Drøyt at du har lagt ut bilde... Anonymous poster hash: 6ead6...795
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #9 Skrevet 18. juli 2015 Jeg har sladdet ungen - og uansett. Hele charlottenberg så dette. Anonymous poster hash: b3113...129
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå