Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #1 Skrevet 18. juli 2015 Huff, det skal snart være store nedbemanninger på jobb, og alle er selvfølgelig livredde. Men, av en eller annen grunn så er jeg helt rolig. Føler jeg ikke trenger å bekymre meg, selv om jeg vet at jeg er i faresonen. Rett og slett mage følelsen som sier jeg ikke trenger å bekymre meg, og jeg er helt rolig. Jeg bruker nærmest å bli søvnløs av slike ting, men ikke denne gangen....nesten skummelt. Anonymous poster hash: ff98a...2b7
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #2 Skrevet 18. juli 2015 Jeg burde lære meg og stole bedre på den da den kunne ha "reddet" meg flere ganger fra ubehagelige ting, men gått glipp av en del positivt også. Så jeg stoler 99 % på den nå og at du er rolig trur jeg bare er positivt Anonymous poster hash: 678fc...4b2
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #3 Skrevet 18. juli 2015 Godt å høre, er jo livredd egentlig at "fallhøyden" er større om jeg må gå, iom at jeg er så rolig som jeg er. Jeg elsker jobben og arbeidsplassen min... Anonymous poster hash: ff98a...2b7
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #4 Skrevet 18. juli 2015 Jeg gikk rundt med en elendig magefølelse på gubben og ei av venninnene hans i flere måneder. Hadde ikke et fnugg av bevis eller noe annet enn magefølelsen, men den slo til gitt. Og det rare er at jeg husker den dagen jeg begynte å tenke på de to, det fant jeg senere ut at var dagen etter at de hadde seg første gangen. Aner ikke hvorfor den følselen slo inn da. Så ja, jeg tror på magefølelsen og jeg skal lytte mye mer til den heretter. Anonymous poster hash: 7685e...03b
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #5 Skrevet 18. juli 2015 Jeg skulle stolt på den oftere. Det viser seg bestandig at den stemmer. Bare ett eksempel, faren til ei venninne som alle likte. Når jeg traff han fikk jeg en dårlig følelse. Det gikk ikke lange tida Før han var utro og det ble skilsmisse. Har flere sånne eksempler. Jeg har rett og slett for liten tro på meg selv til å følge magefølelsen. Anonymous poster hash: 12a45...70e
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #6 Skrevet 18. juli 2015 Så utrolig kjedelig at mage følelsen din hadde rett... Ja, jeg bør kanskje ta det med ro, eller jeg er jo helt rolig med den mage følelsen jeg har, og håpe på det beste. Anonymous poster hash: ff98a...2b7
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #7 Skrevet 18. juli 2015 *magefølelsen. Anonymous poster hash: b5645...c98
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #8 Skrevet 18. juli 2015 Jeg stoler temmelig mye på min. Og i ditt tilfelle, det har jo ingen hensikt å være bekymret. Det vil jo ikke utgjøre noen forskjell. Sorgen og sjokket vil bli like stort uansett. Nyt roen du! 😊 (Og skulle det gå feil vei, så har du mer overskudd til å takle det om du har en bekymringsfri sommer først!) Anonymous poster hash: 2cebe...79d
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #9 Skrevet 18. juli 2015 Jeg har også sterk intuisjon og vet jeg kan stole på den... Men problemet er at jeg er litt deprimert til tider og da får jeg masse dårlig magefølelse når det gjelder meg selv Anonymous poster hash: ca213...843
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #10 Skrevet 19. juli 2015 Takk, alle sammen Ja, mage følelsen viser seg jo ofte å stemme, så jeg får håpe på det denne gangen også. Fortsatt god sommer. Anonymous poster hash: ff98a...2b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå