Gå til innhold

Når foreldre (besteforeldre) ikke anser deg som egnet mor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det tolker jeg det som, når mine foreldre stadig overkjører meg ift barnet mitt. Jeg gir beskjeder de ignorerer, hvis vi f.eks er på ferie sammen (som ikke kommer til å skje igjen på leeenge). For de har nemlig rett, og jeg tar feil. Jeg kan gi beskjed om at ungen ikke skal ha mer søtt å spise, det driter de i. Eller beskjed om å ignorere trass (og påfølgende trasshyling), det driter de i og gir ungen det den hyler for. Hvis ungen slår seg og jeg er på vei for å trøste, løper de forbi fordi DE SKAL nemlig trøste, ikke jeg. Jeg føler på en måte at jeg blir satt veldig langt ned, om dere skjønner. Ikke kan jeg skifte bleie ordentlig heller, visst. Ingen andre (f.eks besteforeldre på andre siden, eller barnehagen) kommer med sånn oppførsel. Jeg har fått foreldrene mind langt opp i halsen etter å ha feriert i 3 dager med dem, det har vært masse småting særlig fra min mor som har gjort at jeg blir kvalm av dem :( flere som har opplevd slikt?

Anonymous poster hash: 8e4e6...652

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke brukt med tid på de, samtidig hadde jeg sagt at skulle de ville holde kontakten fikk de oppføre seg.

Anonymous poster hash: a5664...e9e

Skrevet

Hadde ikke brukt med tid på de, samtidig hadde jeg sagt at skulle de ville holde kontakten fikk de oppføre seg.Anonymous poster hash: a5664...e9e

Ja, jeg burde egentlig ta en samtale med dem om det, men de har usedvanlig lite selvinnsikt. Ungen er selvsagt glad i dem siden de propper ham full av sukker og bortskjemming, men føler at det beste er å holde avstand allikevel? Min mor begynte til og med å prøve og få MITT BARN til å kalle henne mamma. Sykt,

Anonymous poster hash: 8e4e6...652

Skrevet

Jeg tok en "Tviler du på mine evner som mor?" til noen. Det ble stilt 😀

Anonymous poster hash: dc73d...83c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...