Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #2 Skrevet 18. juli 2015 Synes somregel de gjør en god jobb, men noen ganger begynner jeg å stusse. Stilte et seriøst spørsmål her inne, tråden ble stengt og jeg fikk ei lang melding om at jeg burde søke psykologhjelp eller ringe div nummer. Da ble jeg litt paff skal jeg innrømme! Så noen gang kan de ta seg en bolle! Anonymous poster hash: 42ea8...073
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå