Gå til innhold

Ble bitt av en kattunge


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jeg ringe legevakt?

 

Anonymous poster hash: f4f62...c86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei - det kommer til å gå helt fint

Skrevet

Jeg ble det for noen år siden. Dro til legen å fikk tatt stivkrampe sprøyte ringte på forhånd å legen anbefalte meg å komme å ta sprøyta.

 

Anonymous poster hash: 0aed5...e5c

Skrevet

Det var bare en tann som gikk gjennom huden. Renset med klorhexidin med en gang. Det må vel gå bra?

 

Anonymous poster hash: f4f62...c86

Skrevet

Det sies at om en tann går gjennom huden skal sprøyte tas, iallfall undersøke via lege om man skal..... Er ikke overhysterisk, men et råd fra helsepersonell..... Men i utgangspunktet er vel ikke dette noe krise...

 

Anonymous poster hash: 4e9aa...ead

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...