Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #1 Skrevet 18. juli 2015 Må jeg ringe legevakt? Anonymous poster hash: f4f62...c86
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #3 Skrevet 18. juli 2015 Jeg ble det for noen år siden. Dro til legen å fikk tatt stivkrampe sprøyte ringte på forhånd å legen anbefalte meg å komme å ta sprøyta. Anonymous poster hash: 0aed5...e5c
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #4 Skrevet 18. juli 2015 Det var bare en tann som gikk gjennom huden. Renset med klorhexidin med en gang. Det må vel gå bra? Anonymous poster hash: f4f62...c86
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #5 Skrevet 18. juli 2015 Det sies at om en tann går gjennom huden skal sprøyte tas, iallfall undersøke via lege om man skal..... Er ikke overhysterisk, men et råd fra helsepersonell..... Men i utgangspunktet er vel ikke dette noe krise... Anonymous poster hash: 4e9aa...ead
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå