Gå til innhold

Hva gjør dere i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg alene på terrassen med ett glass hvitvin og titter utover havet 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger syk på sofaen, og synes synd på meg selv :(

Anonymous poster hash: d71d6...b0a

Skrevet

Har vært på bytur med min mann å spist god sushi og drukket hvitvin😋 I kveld skal vi bare kose oss hjemme med god grillmat og rødvin😊

Anonymous poster hash: 93129...adf

Skrevet

Guttungen har fått vannkopper i dag, og de har vært så aktive hele uka, så i dag har vi benket oss ned i stua (jeg og ungene) med lørdagsgodt, litt nye leker og ny film :P Ute er det skiftende vær, så de løper litt ut og inn når gutten orker det <3

Skrevet

Sitter inne i regnværet og depper og surmuler :sur:

Anonymous poster hash: 7a51c...944
Skrevet

Nettopp sendt poden på ferie til faren. Nå lager jeg meg burger og skal bare se på TV resten av quellen :D

Anonymous poster hash: c0157...152
Skrevet

Tur i butikken, fotball, vannkrig... Snart skal vi bygge lego - skal bare henge opp litt tøy først ;)

Anonymous poster hash: d6016...059
Skrevet

Jeg tenkte jeg ikke orket gjøre noe i dag, men så kastet jeg meg rundt og dro på selvplukk på jordbær likevel (hadde tenkt å gjøre det neste uke). I åkeren fikk jeg høre at i dag kanskje var siste dagen med selvplukk - så jeg er strålende fornøyd med at jeg tok meg selv i ørene og dro  :D Ti kilo ble det til slutt. Så nå er fryseren full av masse deilige jordbær til vinteren.

Hvitvin på terassen hørtes veldig godt ut, Hi :)

Anonymous poster hash: 77b8f...ffd
Skrevet

Resten av familien er på hyttetur, mens jeg har vært på jobb. Skal kjøpe en pose smågodt og kose meg i sofaen i kveld.☺️

Anonymous poster hash: 49525...b1a

Skrevet

Fretex - stoff og stil - alna senter - coop obs. Ventet i evigheter på buss fordi alle er fulle av barnevogner (Idiotisk å ha mindre ruter på en lørdag :o ) så nå har vi brukt 2,5 hjem og er hjemme om 20 min.. og fant fort ut at jeg egentlig burde tatt på dunkåpa i dag.. fyttigrisen så kaldt ! Så blir det lørdagsgodt og strikking!

Skrevet

Tidligere i dag var jeg og barna på bytur med litt shopping og lunsj. Nå bader de på andre timen mens jeg ligger å lader opp til kveldens cocktail party i hengekøya. Heldigvis skal barna være med på cocktailpartyet slik at vi kan reise litt tidlige å spise middag på restauranten og forhåpentligvis er vi hjemme i senga kl 01...

Anonymous poster hash: 17538...dfd

Skrevet

Er på ferie, og angrer på at vi er reist på besøk til de vi er hos nå! Så sitter her å diskuterer med mannen om vi skal reise videre imorgen istedenfor uti neste uke...

Anonymous poster hash: 784bb...ad5

Skrevet

Er på ferie, og angrer på at vi er reist på besøk til de vi er hos nå! Så sitter her å diskuterer med mannen om vi skal reise videre imorgen istedenfor uti neste uke...

Anonymous poster hash: 784bb...ad5

Skjedde?

Anonymous poster hash: c0157...152

Skrevet

Har bodd på sofaen i hele dag, var ute i går :P Barnet er på ferie med faren og jeg furter fordi han som sier han vil bli kjæresten min ikke lar høre fra seg..

Anonymous poster hash: 9d810...a01
Skrevet

Vasket hus, laget vafler og hatt besøk av svigers! Etterpå var vi på butikken og kjøpte lørdagsgodt og så reiste vi hjem og spiste grøt. Nå sitter barna og ser på tv og spiser snop, og jeg og mannen skal på terassen og drikke et glass vin! :)

Anonymous poster hash: b45ec...2f8

Skrevet

Ligget syk i sengen i hele dag, ,men nå har jeg disket opp med gresk middag her :)

Skrevet

Ligget syk i sengen i hele dag, ,men nå har jeg disket opp med gresk middag her :)

God bedring :)

Anonymous poster hash: 77b8f...ffd

Skrevet

Ingenting 😊 Er på ferie i Oslo, og har vært ute på et eller annet hver dag denne uka. I dag har vi holdt oss helt i ro, ungene har bygd lego, spilt fotball og spilt på x-box.

Anonymous poster hash: 75fa8...d18

Skrevet

Har vært ved bassenget i flere timer, store og små har badet og kost seg. Nå skal vi ut og spise middag. Er ikke i Norge da 🇫🇷☀️

Skrevet

Vasket hele huset rent, laget deilig mat og min samboer har besøk av en kompis mens jeg leser bok og titter innom her :-)

Anonymous poster hash: 3b347...786

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...