Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #1 Skrevet 18. juli 2015 Jeg har stilt meg i en utrolig kinkig situasjon. Jeg har alltid fantasert om å ha sex med en mann og en annen dame samtidig, jeg er tiltrukket av andre jenter sånn rent seksuelt men ikke noe mer. Så klarte jeg å involvere min nye kjæreste i fantasien og etter å ha fantasert sammen i et halvt år fant vi ei jente vi ønsket å invitere med oss. Det var akkurat så pirrende der og da som jeg tenkte, og jeg tente også vanvittig på å se kjæresten min ha sex med henne også. Helt til etterpå.... Jeg har holdt maska, men jeg erkjenner at jeg har blitt sjalu, og tenker på om det er innbilning at de to kanskje var mer opptatt av hverandre enn av meg, og at jeg lurer på om han ikke ble mer tent av henne, og det plager meg også at han måtte stoppe for ikke å få orgasme flere ganger mens han var på henne. Det er ikke typisk han. Han sier det var situasjonen som gjorde det sånn og han snakker om trekanten når vi har sex i ettertid og blir ekstra hard når han mimrer om det. Han sier han gjerne er med igjen hvis jeg vil, men jeg tør ikke fortelle ham hva jeg føler og tenker. Men jeg angrer og lurer på om jeg noensinne får synet av netthinnen av hva han gjorde med henne.... Er forholdet ødelagt...? Anonymous poster hash: 8101f...c48
n74 Skrevet 18. juli 2015 #2 Skrevet 18. juli 2015 (endret) Forholdet trenger vel ikke å være ødelagt. Men jeg tror du skal fortelle han hva du føler, hvis ikke vil dette gnage deg lenge. Dessuten tror jo han at du fortsatt tenner på det, og vil fortsette å snakke om det og fantasere videre på det - og da blir du jo aldri kvitt den gnagende følelsen. Endret 18. juli 2015 av n74
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #3 Skrevet 18. juli 2015 Huffda det var leit.. Tror du må snakke med samboeren din om det, forklare han hvordan du føler det. Jeg hadde aldri taklet å se min mann ha sex med ei anna dame, men kunne godt ha hatt med en ekstra mann i senga😄 Anonymous poster hash: 6ec89...279
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #4 Skrevet 18. juli 2015 Snakk med ham... Anonymous poster hash: 1d8ef...fe0
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #5 Skrevet 18. juli 2015 I slik situasjon må du være ærlig med han, fortell han at du ønsket det hele, men i etterkant er du ukomfortabel med det, og har ingen ønsker om å gjennomføre det igjen. Jeg og samboeren gjorde det samme, ca 1 år inn i forholdet, det hele føltes kleint etterpå, jeg angret det hele.. Snakket med han om det når han spurte om vi skulle prøve det igjen, fortalte han det hele fra mitt ståsted, han mente han sikkert ville følt det likt om det var han, meg og en annen mann det hadde vært snakk om.. Så han klarte å forstå meg, vi la det bak oss som en "vill ting i kjærlighetsrusen", men nå, 7 år etter, så er vi der hvor vi kan mimre om det og tenne hverandre med de minnene, men en trekant er ikke ønsket lenger.. Han prøvde å be om det en gang for 3 år siden, jeg stilte kravet om at det da måtte bli med en mann.. Han la det dødt, for han ville ikke se en annen mann ha sex med meg. Som sakt, vi er 7 år inn i forholdet, gifter oss i høst.. Så forholdet MÅ ikke være over, men det er viktig å si hva en føler om det hele, ellers vil det endte galt i forholdet tror jeg, fordi han ønsker 3kant, du sier ikke noe, så han tenker du vil sikkert du også, mens du sitter med de følelsene du har her. Det vil tære på forholdet. Anonymous poster hash: 97c83...12d
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #6 Skrevet 18. juli 2015 Dette hadde jeg aldri taklet Som om jeg skulle ha skrevet det hvis jeg hadde gjennomført det Anonymous poster hash: e6a69...68c
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #7 Skrevet 18. juli 2015 Si at hvis dere skal gjøre det igjen, så må det bli med en mann til. Når han holder på å spy av det, så sier du at du har det på samme måte. Anonymous poster hash: 225f7...d40
nasse nøffen Skrevet 18. juli 2015 #8 Skrevet 18. juli 2015 Det er nettopp pga det du sier her at jeg aldri kunne gjort noe sånt... Hadde ikke orket se han med en annen.. Men det vet jeg heldigvis allerede, så kommer ikke til å havne i den situasjonen... Jeg synes du skal snakke med han om det...
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #9 Skrevet 18. juli 2015 Hahahahaha for et nek! Du kan jo takke deg selv som velger å la mannen være utro, det som skjedde! Lol. Lev med det, det fortjener du. Anonymous poster hash: b581a...0f5
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #10 Skrevet 18. juli 2015 Hahahahaha for et nek! Du kan jo takke deg selv som velger å la mannen være utro, det som skjedde! Lol. Lev med det, det fortjener du. Anonymous poster hash: b581a...0f5 Sykt hjernedødt å si! 😂 Anonymous poster hash: 86e62...8ef
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #11 Skrevet 18. juli 2015 Hahahahaha for et nek! Du kan jo takke deg selv som velger å la mannen være utro, det som skjedde! Lol. Lev med det, det fortjener du. Anonymous poster hash: b581a...0f5 Vet du egentlig hva "utroskap" er? Les om det, før du kommer med hjernedødt innlegg. Anonymous poster hash: 97c83...12d
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #12 Skrevet 18. juli 2015 I slik situasjon må du være ærlig med han, fortell han at du ønsket det hele, men i etterkant er du ukomfortabel med det, og har ingen ønsker om å gjennomføre det igjen. Jeg og samboeren gjorde det samme, ca 1 år inn i forholdet, det hele føltes kleint etterpå, jeg angret det hele.. Snakket med han om det når han spurte om vi skulle prøve det igjen, fortalte han det hele fra mitt ståsted, han mente han sikkert ville følt det likt om det var han, meg og en annen mann det hadde vært snakk om.. Så han klarte å forstå meg, vi la det bak oss som en "vill ting i kjærlighetsrusen", men nå, 7 år etter, så er vi der hvor vi kan mimre om det og tenne hverandre med de minnene, men en trekant er ikke ønsket lenger.. Han prøvde å be om det en gang for 3 år siden, jeg stilte kravet om at det da måtte bli med en mann.. Han la det dødt, for han ville ikke se en annen mann ha sex med meg. Som sakt, vi er 7 år inn i forholdet, gifter oss i høst.. Så forholdet MÅ ikke være over, men det er viktig å si hva en føler om det hele, ellers vil det endte galt i forholdet tror jeg, fordi han ønsker 3kant, du sier ikke noe, så han tenker du vil sikkert du også, mens du sitter med de følelsene du har her. Det vil tære på forholdet. Anonymous poster hash: 97c83...12d Godt svart! Jeg tror denne reaksjonen er veldig vanlig. Fint at det ikke ble spikeren i kista for dere. Anonymous poster hash: 90f53...d22
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #13 Skrevet 18. juli 2015 Takk for svar jenter... Jeg tenner fortsatt på å fantasere om det, og gjerne sammen med han - men fikser ikke hmgjennomføre det igjen. Tenkte å snakke med ham i kveld jeg... Anonymous poster hash: 8101f...c48
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #14 Skrevet 19. juli 2015 Fikk du snakket med ham? Anonymous poster hash: c8a8f...f61
MotherOfDragons Skrevet 19. juli 2015 #15 Skrevet 19. juli 2015 Hva sa han? Si at det ble med den ene gangen og at du ikke vil gjøre det igjen noensinne.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #16 Skrevet 19. juli 2015 Takk for svar jenter... Jeg tenner fortsatt på å fantasere om det, og gjerne sammen med han - men fikser ikke hmgjennomføre det igjen. Tenkte å snakke med ham i kveld jeg... Anonymous poster hash: 8101f...c48 Fantaserer litt om det vi og men har sagt at når det skjer får han ikke lov å komme inni henne eller av henne kun meg.. Anonymous poster hash: a615a...2ff
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #17 Skrevet 19. juli 2015 Takk for svar jenter... Jeg tenner fortsatt på å fantasere om det, og gjerne sammen med han - men fikser ikke hmgjennomføre det igjen. Tenkte å snakke med ham i kveld jeg... Anonymous poster hash: 8101f...c48 Fantaserer litt om det vi og men har sagt at når det skjer får han ikke lov å komme inni henne eller av henne kun meg.. Anonymous poster hash: a615a...2ff Det kan jo bli fryktelig vanskelig da! Stakkars mann.. Jeg skjønner det pga selvfølelsen, men det er jo nesten et umulig krav. Dere gir mannen det som kanskje er den største drømmen til de fleste menn, og så får han ikke lov å komme som han selv vil/får til? Hva skjer hvis han ikke klarer å holde seg? Anonymous poster hash: 28a73...29b
¤Hippie¤ Skrevet 19. juli 2015 #18 Skrevet 19. juli 2015 Takk for svar jenter... Jeg tenner fortsatt på å fantasere om det, og gjerne sammen med han - men fikser ikke hmgjennomføre det igjen. Tenkte å snakke med ham i kveld jeg... Anonymous poster hash: 8101f...c48 Fantaserer litt om det vi og men har sagt at når det skjer får han ikke lov å komme inni henne eller av henne kun meg.. Anonymous poster hash: a615a...2ff Haha 😂 snakk om å ha kontroll på mannen😂
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #19 Skrevet 19. juli 2015 Godt jeg kom over denne tråden. Jeg skal aldri anbefale trekant med mannen, jeg som er sjalu fra før av. Hvorfor er det slik at i en trekant er en ekstra kvinne akseptert men ikke en ekstra mann....? Huff Anonymous poster hash: 50137...720
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #20 Skrevet 19. juli 2015 Fantaserer litt om det vi og men har sagt at når det skjer får han ikke lov å komme inni henne eller av henne kun meg.. Anonymous poster hash: a615a...2ff Tenker det er best dere holder dere til fantasiene, for det er ikke alle ting som skal kontrolleres slik du tror du kan kontrollere mannen din. Så dere skal ha trekantsex, han får lov til å tenne på henne, men ikke lov til å komme i den andre eller "av" henne. Mener du at den eneste som skal tilfredsstilles under den trekanten er deg, da? Du kan komme, og om mannen din blokkerer alle tanker og synsinntrykk og følelsesinntrykk av den andre, da kan han "få lov" å komme inni deg - hvis ikke må han vente til han kommer hjem og har glemt hele episoden, eller? Og hun andre dama er det selvfølgelig ikke så nøye med, for hun er vel bare der for å tilfredsstille dere... nei, vent, mannen din skulle jo ikke få bli tilfredsstilt av henne... bare du skal ha eneretten på det i den trekanten. Når har jeg aldri hatt trekant, ikke noe behov eller ønske for det, men til og med jeg ser at du ikke kan gå inn i en trekant med den holdningen du viser her! Hold dere til fantasiene, det kan være deilig nok, det. Anonymous poster hash: 14cb7...d76
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #21 Skrevet 19. juli 2015 Dette er kanskje den værste tråden jeg har lest her inne (nokså ny😉). Jeg har jo vært helt hektet på dette forumet i det siste, så jeg har vel blitt helt ko-ko. Etter å ha lest det HI skriver så har jeg plutselig tenkt på hva min samboer ville ha gjort i den situasjonen og det har fått meg til å tenke at jeg burde holde meg langt unna her så jeg ikke blir sprø😂. Syns det er en håpløs situasjon å være i og skjønner at dette har vært et problem for deg etter dette skjedde. Jeg ville reagert på samme måte. Likte han meg bedre enn henne, tenker han fortsatt på henne osv.. Hadde blitt gal. Det får bli med fantasien her. Håper det løser seg for deg og at du klarer å legge dette bak deg. Anonymous poster hash: 24b01...f20
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #22 Skrevet 19. juli 2015 Dette er kanskje den værste tråden jeg har lest her inne (nokså ny). Jeg har jo vært helt hektet på dette forumet i det siste, så jeg har vel blitt helt ko-ko. Etter å ha lest det HI skriver så har jeg plutselig tenkt på hva min samboer ville ha gjort i den situasjonen og det har fått meg til å tenke at jeg burde holde meg langt unna her så jeg ikke blir sprø. Syns det er en håpløs situasjon å være i og skjønner at dette har vært et problem for deg etter dette skjedde. Jeg ville reagert på samme måte. Likte han meg bedre enn henne, tenker han fortsatt på henne osv.. Hadde blitt gal. Det får bli med fantasien her. Håper det løser seg for deg og at du klarer å legge dette bak deg. Anonymous poster hash: 24b01...f20 Om dette er den verste tråden du har lest her inne, da har du rimelig mye "til gode" å glede (eller grue) deg til Anonymous poster hash: 14cb7...d76
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #23 Skrevet 19. juli 2015 Dette er kanskje den værste tråden jeg har lest her inne (nokså ny). Jeg har jo vært helt hektet på dette forumet i det siste, så jeg har vel blitt helt ko-ko. Etter å ha lest det HI skriver så har jeg plutselig tenkt på hva min samboer ville ha gjort i den situasjonen og det har fått meg til å tenke at jeg burde holde meg langt unna her så jeg ikke blir sprø. Syns det er en håpløs situasjon å være i og skjønner at dette har vært et problem for deg etter dette skjedde. Jeg ville reagert på samme måte. Likte han meg bedre enn henne, tenker han fortsatt på henne osv.. Hadde blitt gal. Det får bli med fantasien her. Håper det løser seg for deg og at du klarer å legge dette bak deg. Anonymous poster hash: 24b01...f20 Om dette er den verste tråden du har lest her inne, da har du rimelig mye "til gode" å glede (eller grue) deg til Anonymous poster hash: 14cb7...d76 Var vel bare noe som traff rett hjem☺️. Har sett mye rart her. Ler så jeg griner, rister på hodet og tenker mitt om mye her:). Morsomt! Anonymous poster hash: 24b01...f20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå