Gå til innhold

Er svangerskapskontroller frivillige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er vel det, men det jeg egentlig mener er om jeg, som hadde time medio juni, kan vente til august med neste kontroll?

Anonymous poster hash: cec1b...99c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er åtte mnd på vei så kan du jo ikke det. Men i første og andre trimester går det helt greit å vente. 😊

Hilsen trebarnsmor

Anonymous poster hash: aaad9...653

Skrevet

Hvis det er fra første kontroll til oul så går det fint an å vente. Men det er jo en grunn til at de blir satt opp som de blir...

Skrevet

15 uker til termin. Hadde egentlig time 15.7 men er på ferie så avlyste den. Føler IKKE AT jeg ønsker time hver mnd for å si det sånn. Ikke risikosvangerskap :)

Skrevet

15 uker til termin. Hadde egentlig time 15.7 men er på ferie så avlyste den. Føler IKKE AT jeg ønsker time hver mnd for å si det sånn. Ikke risikosvangerskap :)

Selv om du ikke har noe risikosvangerska pr.dags dato, kan det jo plutselig oppstå noe. Jeg også tenker jo at det er en grunn til at de anbefaler de intervallene som er oppsatt.... Selv om du føler deg frisk kan det jo dukke opp noe på urin feks som bør følges opp.... Men joda er jo ditt valg, ingen kan tvinge deg😊

Anonymous poster hash: 67634...dd0

Skrevet

15 uker til termin. Hadde egentlig time 15.7 men er på ferie så avlyste den. Føler IKKE AT jeg ønsker time hver mnd for å si det sånn. Ikke risikosvangerskap :)Anonymous poster hash: cec1b...99c

Selv om du ikke har noe risikosvangerska pr.dags dato, kan det jo plutselig oppstå noe. Jeg også tenker jo at det er en grunn til at de anbefaler de intervallene som er oppsatt.... Selv om du føler deg frisk kan det jo dukke opp noe på urin feks som bør følges opp.... Men joda er jo ditt valg, ingen kan tvinge degAnonymous poster hash: 67634...dd0

Det føler jeg er ganske hysterisk :)

Anonymous poster hash: 6c951...05a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...