Gå til innhold

Hvem vil vite kjønn?😊


Mars-mamma♡

Anbefalte innlegg

Har kinesisk fødselskart stemt på dere tidligere? Stemte på nr 1, men ikke nr 2. Denne gangen sier det jente, men jeg tipper det blir gutt. Har ikke vært så dårlig og da tenker jeg gutt☺️ Har en av hver fra før, så uansett rosa eller blå, så er babyen hjertelig velkommen💖💙

 

Har sluppet unna den verste kvalmen alle gangene. Nå når jeg er 6+6 er faren for å bli mer kvalm over da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kinesisk fødselskart stemt på dere tidligere? Stemte på nr 1, men ikke nr 2. Denne gangen sier det jente, men jeg tipper det blir gutt. Har ikke vært så dårlig og da tenker jeg gutt☺️ Har en av hver fra før, så uansett rosa eller blå, så er babyen hjertelig velkommen💖💙

 

Har sluppet unna den verste kvalmen alle gangene. Nå når jeg er 6+6 er faren for å bli mer kvalm over da?

Jeg var kvalm fra uke 8-15 sist. 😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kinesisk fødselskart stemt på dere tidligere? Stemte på nr 1, men ikke nr 2. Denne gangen sier det jente, men jeg tipper det blir gutt. Har ikke vært så dårlig og da tenker jeg gutt☺ Har en av hver fra før, så uansett rosa eller blå, så er babyen hjertelig velkommen

Har sluppet unna den verste kvalmen alle gangene. Nå når jeg er 6+6 er faren for å bli mer kvalm over da?

Kinesisk fødselskart stemte ved begge tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sier kartet jente, men jeg er sikker på gutt. Helt like symptomer som med gutten, dvs INGEN symptomer..! Jo, litt lavt BT, og det hadde jeg med gutten også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kartet stemte på min første som ble gutt. Den sier jente nå 😊

Men magefølelsen sier fortsatt gutt 😛

Men jeg blir glad uansett 😉 har jo vært artig å hatt en av hver 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har kinesisk fødselskart stemt på dere tidligere? Stemte på nr 1, men ikke nr 2. Denne gangen sier det jente, men jeg tipper det blir gutt. Har ikke vært så dårlig og da tenker jeg gutt☺️ Har en av hver fra før, så uansett rosa eller blå, så er babyen hjertelig velkommen💖💙

 

Har sluppet unna den verste kvalmen alle gangene. Nå når jeg er 6+6 er faren for å bli mer kvalm over da?

Jeg var kvalm fra uke 8-15 sist. 😫

Uff da... Hadde håpet at jeg kunne puste lettet ut nå. Føler meg uggen, men ikke veldig kvalm. Har litt angst for kvalme/oppkast.. Håper jeg slipper denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Har kinesisk fødselskart stemt på dere tidligere? Stemte på nr 1, men ikke nr 2. Denne gangen sier det jente, men jeg tipper det blir gutt. Har ikke vært så dårlig og da tenker jeg gutt☺️ Har en av hver fra før, så uansett rosa eller blå, så er babyen hjertelig velkommen💖💙

 

Har sluppet unna den verste kvalmen alle gangene. Nå når jeg er 6+6 er faren for å bli mer kvalm over da?

Jeg var kvalm fra uke 8-15 sist. 😫
Uff da... Hadde håpet at jeg kunne puste lettet ut nå. Føler meg uggen, men ikke veldig kvalm. Har litt angst for kvalme/oppkast.. Håper jeg slipper denne gangen også.

Krysser fingrene for deg! Er jo ikke alle som blir dårlige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aprikos Syltetøy

Vi vil vite. Hadde en veldig sterk magefølelse forrige gang som viste seg å stemme, denne gangen vet jeg ikke. Må innrømme at det hadde vært stas med jente nå siden vi har en gutt. Men egentlig er det jo det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vite, her har vi 3 gutter fra før, føler på meg at det er gutt denne gangen også, men blir spennende å se!:P synes tiden fram mot ordinær ul er så lang, håper dagene å ukene går raskt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vite. Har 2 jenter fra før, og har en del klær igjen etter dem. Hadde vært kjekt å vite om jeg kan kvitte meg med dem eller om jeg skal gjøre de klar for gjenbruk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsker å vite - syntes det er fint å kjenne på personligheten i magen, og tenke på hvilket navn som kan passe, og liksom bli litt ekstra kjent ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi viste sist at det var en gutt😄 denne gangen har jeg lyst til å ikke vite. Har alt av utstyr ol, så kommer ikke til å handle noe særlig uansett. Strikke/sy kommer jeg til å gjøre i lyse/nøytrale farger. Sååå spennende☺️ Sist var jeg sikker på det var jente frem til oul. Nå har jeg ingen spesiell magefølelse. Iallefall ikke enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...