Gå til innhold

Meg med den gale venninna og mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har ringt en av våre felles venner og sagt at hun vil treffe meg for å forklare oppførselen og be om unnskyld. Jegvhar lyst til å treffe henne, uten å si noe til mannen min, er redd han blir enda sintere enn det han allerede er. Men på den andre siden så håpr jeg inderlig at hun sier at alt hun har sagt er bare tull, at hun bare ville gjøre meg sint, men ikke noe mer enn det.. Uff, vet ikke hva jeg skal gjøre

Anonymous poster hash: 45635...31c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke gjøre noen ting! Om dere da ikke er 14... La det være til hun evt kontakter DEG!

Anonymous poster hash: a317c...ef0

Skrevet

Kan du ikke bare konsentrere deg om mannen?!

Hvorfor gjøre alt verre? Møt henne når du og mannen har ordnet opp.

Anonymous poster hash: 5f804...e32

Skrevet

Da drar du å møter henne og det trenger du ikke å si til mannen i forkant. Tror du trenger det om du skal klare å glemme og gå videre. Sånn som det er nå så har du altfor mange tanker i hodet.

Møt henne å hør på hva hun har å si, kanskje du får høre det du vil/trenger og kanskje ikke.. men det er verdt et forsøk.

Anonymous poster hash: bfa2a...d50

Skrevet

Dette er en tøysetråd. . Venninnen min har ikke kontaktet meg..

Anonymous poster hash: 7bc1f...021

Skrevet

Nei!

Du skal ikke la henne bortforklare eller unnskylde seg. Hun legger seg garantert ikke flat, hun kommer til å si at hun har skjønt at hun ikke skulle sagt noe, at hun ikke skulle blandet seg i deres samliv, MEN hun har jo bare sagt sannheten og trodde det beste for deg var å vite så du kunne forlate han om du ville osv osv

Så er du tilbake til start og er like usikker som før. Denne dama har ingenting i livet deres å gjøre!

Anonymous poster hash: f61c8...3a1

Skrevet

Denne tråden er opprettet av en annen...

Skrevet

Har rapportert tråden.

Anonymous poster hash: 3930c...dc0
Skrevet

Denne tråden er opprettet av en annen...

Schizofren? Misunnelig?

Meget spesielt at noen lager en slik tråd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...