WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 18. juli 2015 #1 Skrevet 18. juli 2015 Hvordan var den parken?:-)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #2 Skrevet 18. juli 2015 Var denne tråden om den her for noen dager siden: http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144226097-dit-drar-jeg-aldri-igjen/ Ikke særlig positiv lesning. Anonymous poster hash: 89ed7...3d5
Gjest Darwinia:-) Skrevet 18. juli 2015 #3 Skrevet 18. juli 2015 Var denne tråden om den her for noen dager siden: http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144226097-dit-drar-jeg-aldri-igjen/ Ikke særlig positiv lesning. Anonymous poster hash: 89ed7...3d5 Hun snakker om en annen dyrepark. Den lille dyreparken ligger i nærheten av Tvedestrand om jeg ikke husker feil. Har vært der og synes det var et fint sted men helt ærlig så får man mer for pengene i Kr.sand Dyrepark.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #4 Skrevet 18. juli 2015 Var denne tråden om den her for noen dager siden: http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144226097-dit-drar-jeg-aldri-igjen/ Ikke særlig positiv lesning. Anonymous poster hash: 89ed7...3d5 Hun snakker om en annen dyrepark. Den lille dyreparken ligger i nærheten av Tvedestrand om jeg ikke husker feil. Har vært der og synes det var et fint sted men helt ærlig så får man mer for pengene i Kr.sand Dyrepark. Googlet nå, er vel den lille dyrehage hun mener da. Men får også opp Barnas dyrepark(lindesnes) når jeg googler den lille dyreparken Vel vel, my mistake Anonymous poster hash: 89ed7...3d5
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #5 Skrevet 18. juli 2015 Den ligger i Gjerstad, veldig koselig for små barn. Anonymous poster hash: 45198...a75
SuperFries Skrevet 18. juli 2015 #6 Skrevet 18. juli 2015 Den lille dyrehage er flott! Perfekt for barn. Lemurer, surikater som du får mate med levende insekter, geiter som du kan gå inn til og ikke minst en regnskog! Der er det krokodille, bitte små aper, anakonda og flere andre flotte dyr 😊 Vi har årskort der 😊
Jenny** Skrevet 18. juli 2015 #7 Skrevet 18. juli 2015 Utrolig fin dyrepark, selv om den ikke er stor. I regnskogen får man nærkontakt med de dyrene som bor der som feks aper, øgler, fugler og skilpadder(de går løse) . De som ville fikk holde slange og øgle. Ute er det bl.a griser, geiter, kaniner og lekeplass for barna. Anbefales absolutt 👍
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 18. juli 2015 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2015 Den ligger nedover mot Arendal. Dyreparken i Kristiansand har vi vært i sikkert 5 ganger de siste 8 årene, så vi drar ikke dit i år:-) Barna er 6 og 9 år. Kan "Den lille dyreparken" være noe for dem...? Hi
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 18. juli 2015 Forfatter #9 Skrevet 18. juli 2015 Og takk for svar :-)) Hi
Grøne Skrevet 18. juli 2015 #10 Skrevet 18. juli 2015 Ligg på Brokelandsheia litt aust for Risør. Vi var der for nokre veker sidan med toåringen somstorkoste seg både inne i regnskogen og ute med leikene. Ho synst krokodiller og lemurane var tøffast. Men syns og det var stas med miniferie og geiter. Heilt grei plass, lite folk og lite område, passa godt for oss nokre timar i allefall.
Jenny** Skrevet 18. juli 2015 #11 Skrevet 18. juli 2015 Den ligger nedover mot Arendal. Dyreparken i Kristiansand har vi vært i sikkert 5 ganger de siste 8 årene, så vi drar ikke dit i år:-) Barna er 6 og 9 år. Kan "Den lille dyreparken" være noe for dem...? Hi Ja det tror jeg absolutt er noe for barn i den alderen ☺
skinnfilla Skrevet 18. juli 2015 #12 Skrevet 18. juli 2015 Den ligger nedover mot Arendal. Dyreparken i Kristiansand har vi vært i sikkert 5 ganger de siste 8 årene, så vi drar ikke dit i år:-) Barna er 6 og 9 år. Kan "Den lille dyreparken" være noe for dem...? Hi Absolutt verdt et besøk:)Veldig koselig park og ungene får komme tett innpå dyrene. Mine har holdt slanger og klappet mange andre. Surikatene er kjempekule
mille260 Skrevet 19. juli 2015 #13 Skrevet 19. juli 2015 Får man kjøpt mat der ? Finner ingenting på nettsiden
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #14 Skrevet 19. juli 2015 Jeg synes man fikk lite for pengene. Kostet over 700 kr for en familie på fire, og det tar ikke mange tiden før man er gjennom hele parken. Jeg ville ikke reist langt for en tur dit. Ja, de har en kafe med matservering Anonymous poster hash: 50d51...f48
Jenny** Skrevet 19. juli 2015 #15 Skrevet 19. juli 2015 Får man kjøpt mat der ? Finner ingenting på nettsiden Ja er cafe der med bl.a wraps, pizza,hamburger o.l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå