Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #1 Skrevet 18. juli 2015 Skal ut med venninner ikveld og det blir en del drikking. Hadde tenkt å pumpe melken når jeg kom hjem i natt, men det føles så feil å bare kaste melka. Kan jeg gi den til pusen? Anonymous poster hash: 3faf7...f16
Mamma_til_2 Skrevet 18. juli 2015 #2 Skrevet 18. juli 2015 Nei, skal katten din få promille bare så du skal slippe og kaste ubrukelig melk?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #3 Skrevet 18. juli 2015 Ja, men ikke om du inntar laktose. Anonymous poster hash: 2a200...07c
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #4 Skrevet 18. juli 2015 Ja, men ikke om du inntar laktose. Anonymous poster hash: 2a200...07c eller alkohol Anonymous poster hash: 2a200...07c
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #5 Skrevet 18. juli 2015 Nei. Katter får vondt i magen og diaré av melk og skal heller ikke ha alkohol. Anonymous poster hash: b1ed8...16d
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #6 Skrevet 18. juli 2015 Jeg ga morsmelk til pus et par ganger og den elsket det. Ble helt steingal! Anonymous poster hash: ef0df...67a
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #7 Skrevet 18. juli 2015 Katte kn dø av alkohol, så om du vil bli kvitt den, så værsågod. Anonymous poster hash: ab12c...828
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå