Gå til innhold

Jeg er så lei av humøret hans!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy, jeg er SÅ lei! Tror det klikker for meg snart. Hver eneste helg klikker han og blir fly forbanna! Skal ingenting til! Alt er galt. Tror ikke han tåler at det er helg jeg! Om ikke alt går som han hadde planlagt blir han sint. Jeg er så lei av at han er godt humør før han blir så sint!

Anonymous poster hash: 582bc...fce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy, jeg er SÅ lei! Tror det klikker for meg snart. Hver eneste helg klikker han og blir fly forbanna! Skal ingenting til! Alt er galt. Tror ikke han tåler at det er helg jeg! Om ikke alt går som han hadde planlagt blir han sint. Jeg er så lei av at han er godt humør før han blir så sint!

Samme her:( Hver helg og ferie er et mareritt!

Anonymous poster hash: 72dd6...9b2

Skrevet

Samme her!!!! Vi ferierer derfor sammen med andre! Og er sosiale med andre i helgene, på mitt initiativ. Han er ikke sosial i det hele tatt..

Anonymous poster hash: 027b2...a63

Skrevet

Og dere er sammen fordi? Ikke kom å si pga barn.

Anonymous poster hash: cd39e...4ba

Skrevet

Fordi jeg elsker han og når han ikke er sint er han veldig snill og god, men jeg skal være ærlig å si at jeg begynner å bli usikker på hva jeg vil. Har forsøkt å prate med han om dette så mange ganger uten at det hjelper :(

Skrevet

Fordi jeg elsker han og når han ikke er sint er han veldig snill og god, men jeg skal være ærlig å si at jeg begynner å bli usikker på hva jeg vil. Har forsøkt å prate med han om dette så mange ganger uten at det hjelper :(

Da tar du ansvar og kontakter noen for hjelp. Jeg vokste opp med en far som ble lynende forbanna i helgene når ting ikke gikk hans vei. Trenger vel ikk si at vi ikke har det beste forholdet i dag.

Anonymous poster hash: f61b7...6dd

Skrevet

Jeg er også drittlei min manns humør i helger. Så jeg begynte å planlegge helger og aktiviteter. Sa dette skal jeg og barna gjøre du er velkommen til å bli med. Eller bli hjemme. Etter det ble det bedre!

Anonymous poster hash: 92b81...b1f

Skrevet

Jeg er også drittlei min manns humør i helger. Så jeg begynte å planlegge helger og aktiviteter. Sa dette skal jeg og barna gjøre du er velkommen til å bli med. Eller bli hjemme. Etter det ble det bedre!

Anonymous poster hash: 92b81...b1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...