Gå til innhold

Vi var i dyreparken i går..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha, ha. Men det er jo litt artig å se på folk og antrekkene når en er på en sånn plass da.

Selv hadde jeg jeans og en hverdagsbluse en dag og en enkel hverdagskjole andre dagen. New Bakance joggesko begge dagene. Gode sko er viktig for meg når jeg skal traske rundt i timesvis.

Det var en del artige antrekk ute og gikk. Noen ultrakorte skjørt og oversminka ansikt, så mest ut som de var klar for nattklubb. Endel småjenter var veldig pynta i prinsessekjoler og tyll. Og en familie der hadde alle farga håret blått, også mor.

Ellers reagerte jeg mest på at mange var tynnkledde. Var ikke så varmt.

Anonymous poster hash: 441e0...115

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reagerte mer på alle som røykte midt i fleisen på ungene i barnevognene. Jeg fatter ikke at det er mulig å røyke når man vet så altfor godt konsekvensene av det hele.

Anonymous poster hash: 2a1f5...f1d

Skrevet

Og fy faen så mye stygge klær folk går med der!

Posete joggebukser, slitte joggesko, glorete allværsjakker ol.

Hvorfor gå ut blandt folk slik?

Anonymous poster hash: 9252c...7dd

Hva er en glorete allværsjakke? En sånn en? http://www.friflyt.no/var/friflyt/storage/images/friflyt.no/bruktmarked/bekledning-og-utstyr/norroena-narvik-gore-tex-2l-jakke-dame/2530030-1-nor-NO/Norroena-Narvik-Gore-Tex-2L-Jakke-dame_height_500.jpg

Anonymous poster hash: e3f75...c27

Den likte jeg 👍

Anonymous poster hash: d0852...f60

Skrevet

Og fy faen så mye stygge klær folk går med der!

Posete joggebukser, slitte joggesko, glorete allværsjakker ol.

Hvorfor gå ut blandt folk slik?

Hva er en glorete allværsjakke? En sånn en? http://www.friflyt.no/var/friflyt/storage/images/friflyt.no/bruktmarked/bekledning-og-utstyr/norroena-narvik-gore-tex-2l-jakke-dame/2530030-1-nor-NO/Norroena-Narvik-Gore-Tex-2L-Jakke-dame_height_500.jpg

Anonymous poster hash: e3f75...c27

JA!

Den er jo kjempefin!! Ønsker meg en sånn jakke!

Og jeg syns ballerinasko er stygt.....

Jaja, vi har hver vår smak. :sukk:

Anonymous poster hash: 82488...1b8

Skrevet

Skulle jeg gått en hel dag i dyreparken i ballerinasko kunne jeg si takk og farvel til bekkenet mitt i hvert fall! Da hadde jeg måtte blitt trilla ut i en rullestol, men det hadde vært bedre for deg å møtt på meg sånn rent fashionmessig eller? 😉

Syns forøvrig allværsjakka er kjekk å ha jeg da. Vet jo tross alt ikke om det kommer et lite vindkast eller en skur i dette landet? 😆 fint å kunne være ute med barna for det istedet for å stå inne i et skur med ballerinaskoa på eller? 👯

Lurer forøvrig på hva du har på deg på skogstur med barna hi? Eller kanskje du ikke begir deg ut på sånt, med turklær og hele pakka? 😱

Anonymous poster hash: 9cf2c...454

Skrevet

Synd at du bruker så mye energi på noe som er så lite viktig...

Koste du deg i dyreparken eller?!

Skrevet

Eg går heller i en allværsjakke ( bergans) blå. Som jeg bruker som regnjakke.

En regnponcho. Heller joggesko enn ballerina når en skal gå i mange timer.

Skrevet

Kunne gått i det samme selv, men hadde skippet ballerina sko ;) Hadde blitt ødelagt i bena og ryggen skulle jeg ha trasket rund i det en hel dag. Så fritidssko eller joggesko måtte jeg brukt.

Ellers skal det faktisk utrolig mye til for at jeg legger merke til hva folk går med ;) Skjønner godt at folk vil kle seg komfortabelt når man skal traske/ gå mye. Jeans er uansett ikke veldig deilig å gå mye i syns jeg, men helt greit.

Skrevet

Ballerinasko er da virkelig ikke pent! Ihvertfall ikke på noen over 10 år.

Jeans kan være myke og behagelige og jeg går like gjerne i det som i en joggebukse. Og når det gjelder allværsjakker er det vel en grunn til at de er populære i Norge? Det har nok noe å gjøre med været og klimaet vi har, tror du ikke?

Ellers så håper jeg at du hadde tid til å kose deg med ungene dine også og ikke bare irritere deg over alle de dårlig kledde?

Anonymous poster hash: a6ef2...c2f

Skrevet

Synes det er litt vittig at man må presisere at det er en Bergans :P

Det er så typisk nordmenn, så lenge det er Bergans er det liksom godkjent uansett hva det er.

Men når det er sagt, er det vel helt naturlig med allværsjakke her i Norge?

Anonymous poster hash: d8ef7...674

Skrevet

Inngangen er så himla dyr at valget stod mellom å bli hjemme med nye ballerinasko, eller å dra dit med de slitte joggeskoene..

Vi valgte å dra dit og kose oss :D

Anonymous poster hash: 1d9ae...182
Skrevet

Jeg vil si det er noe feil med folk som legger merke til at andre har på seg joggesko og "feil klær", og attpåtil lager en tråd om det her fordi det plager en sååå veldig. Haha. På tide å gå inn i seg selv og kanskje ta en prat med psykolog?

Skrevet

Synes det er litt vittig at man må presisere at det er en Bergans :P

Det er så typisk nordmenn, så lenge det er Bergans er det liksom godkjent uansett hva det er.

Men når det er sagt, er det vel helt naturlig med allværsjakke her i Norge?

Anonymous poster hash: d8ef7...674

Det som er 'vittig' her er jo at du føler behov for å henge ut en for måten hun skriver på. Et stygt eksempel på hersketeknikk hvor agenda din kun er å få henne til å føle seg litt dum.

For oss andre er det tydelig at det slår tilbake på deg selv, du fremstår virkelig ikke særlig smart eller hyggelig.

Anonymous poster hash: a6ef2...c2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...