Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #1 Skrevet 18. juli 2015 Gikk inn for å se etter at den ble omtalt her. Nå kommer man jo ikke inn siden den er lukket, men det er jo offentlig informasjon HVEM som er med der, eller man ser hvilke av dine egne venner som er medlem. Flere enn meg som ikke ble overraska over hvem av sine egne venner som er medlem? Anonymous poster hash: 6a617...956
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #2 Skrevet 18. juli 2015 Nei jeg også. Kunne fint ha gjettet det på forhånd 😂 Anonymous poster hash: c9a08...7c5
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #3 Skrevet 18. juli 2015 Tja... hun har barn. Er oppegående og ped.leder i en barnehage. Jeg tror ikke jeg hadde noen tanker om hvem som ville være medlem der. Anonymous poster hash: 4540c...65d
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #4 Skrevet 18. juli 2015 Har en venninne som er ingeniør som er i den gruppa. Hvorfor tror dere det er bare dumme folk der? Anonymous poster hash: bcf68...e62
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #5 Skrevet 18. juli 2015 Hadde veldig oppegående venninner i gruppa Anonymous poster hash: 6508c...277
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #6 Skrevet 18. juli 2015 Har noen oppegående venner der. Andre ikke. Er ikke med selv. Anonymous poster hash: 674d7...1e3
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #7 Skrevet 18. juli 2015 Tusen takk for at dere mobbere fikk mine meget oppegående venninner som er leger, jordmor og siv.øk til å slette seg derfra! Anonymous poster hash: 888a9...206
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #8 Skrevet 18. juli 2015 Haha... Jeg skulle inn å snoke, syns det var rart at jeg fikk se ALLE innlegg. La så merke til at jeg faktisk var medlem!?,! Haha... Men jeg har skrudd av alle notifications så jeg hadde glemt hele gruppa rett ut. Kan ikke huske jeg meldte meg inn en gang! Det er nok mange som meg der er jo faktisk over 10 000 medlemmer! Skrollet litt gjennom nå og det virker som klientellet er veldig ungt. Det er de samme som kommenterer nedover. Til mitt "medlemsforsvar" har jeg aødri hverken spurt eller kommentert innpå der. Anonymous poster hash: 81974...9af
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #9 Skrevet 18. juli 2015 Jeg er med. Veldig oppegående. Skriver aldri der. Leser kun for underholdningens skyld! Anonymous poster hash: 295bb...1ca
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #10 Skrevet 18. juli 2015 Tusen takk for at dere mobbere fikk mine meget oppegående venninner som er leger, jordmor og siv.øk til å slette seg derfra! Anonymous poster hash: 888a9...206 Ehh... Er det noen mobbere her? Anonymous poster hash: 78c78...8ef
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #11 Skrevet 18. juli 2015 Hvilken barneside? Nå ble jeg nysgjerrig Anonymous poster hash: 09f16...63c
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #12 Skrevet 18. juli 2015 Det er vel like mange nek der som her antar jeg. Og også eksempler på det motsatte. Oppegående og opplyste damer også. En herlig blanding med andre ord. Akkurat som på dib. God helg! Anonymous poster hash: 82906...ec2
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #13 Skrevet 18. juli 2015 Gikk inn for å se etter at den ble omtalt her. Nå kommer man jo ikke inn siden den er lukket, men det er jo offentlig informasjon HVEM som er med der, eller man ser hvilke av dine egne venner som er medlem. Flere enn meg som ikke ble overraska over hvem av sine egne venner som er medlem? Anonymous poster hash: 6a617...956 Som om det at du henger på bim/dib gjør deg noe bedre? Jeg er ikke medlem av denne barnegruppa, hadde ikke hørt om den før igår, og vet ikke hva som foregår der inne annet enn hva som har kommet frem her på forumet. Men jeg vil på ingen måte påstå at bim/dib på noen som helst måte er noe bedre enn noe annet. Og det at dere sitter her inne og tror det... Vel... Hørt om å kaste stein i glasshus? Anonymous poster hash: a4eaa...481
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå