Gå til innhold

Legevakt øyebetennelse?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler det blir feil bruk av legenes kapasitet... Men barnet er 2 år, og virker plaget. Rødt, hovent, og væskende øye. Det må behandles uten tvil, men venter vi til fastlege på mandag eller tar henne med i dag?

 

Anonymous poster hash: a3e01...942

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen synspunkter?

 

Anonymous poster hash: a3e01...942

Skrevet

Dra i dag om barnet er plaget.

 

Anonymous poster hash: 18cd3...f75

Skrevet

Min 2-åring hadde det samme for kort tid siden. Fjern puss med avkjølt kokt vann eller saltvann fra apotek. Ring legevakt og forklar symptomer, muligens trenger du ikke å komme inn men de kan skrive ut resept på kloramfenikol.

Vi trengte ikke komme inn, de skrev ut resept så kunne jeg hente på apotek .

 

Anonymous poster hash: 1f8ad...d70

Skrevet

Ring inn å snakk med de. Mulig de kan sende en resept til et apotek. :)



Anonymous poster hash: 59e5c...ecb
Skrevet

Her trenger man ikke inn til lege, sykepleieren som sitter og tar imot pasienter på legevakten kan se på øyet og fikse resept.

Skrevet

De kunne ikke sende resept, så må dra inn. Var ikke så stor pågang heldigvis. Føler ikke dette hører hjemme på legevakten i det hele tatt

 

Anonymous poster hash: a3e01...942

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...