Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #1 Skrevet 18. juli 2015 Føler det blir feil bruk av legenes kapasitet... Men barnet er 2 år, og virker plaget. Rødt, hovent, og væskende øye. Det må behandles uten tvil, men venter vi til fastlege på mandag eller tar henne med i dag? Anonymous poster hash: a3e01...942
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #2 Skrevet 18. juli 2015 Ingen synspunkter? Anonymous poster hash: a3e01...942
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #3 Skrevet 18. juli 2015 Dra i dag om barnet er plaget. Anonymous poster hash: 18cd3...f75
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #4 Skrevet 18. juli 2015 Min 2-åring hadde det samme for kort tid siden. Fjern puss med avkjølt kokt vann eller saltvann fra apotek. Ring legevakt og forklar symptomer, muligens trenger du ikke å komme inn men de kan skrive ut resept på kloramfenikol. Vi trengte ikke komme inn, de skrev ut resept så kunne jeg hente på apotek . Anonymous poster hash: 1f8ad...d70
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #5 Skrevet 18. juli 2015 Ring inn å snakk med de. Mulig de kan sende en resept til et apotek. Anonymous poster hash: 59e5c...ecb
Mamma_til_2 Skrevet 18. juli 2015 #6 Skrevet 18. juli 2015 Her trenger man ikke inn til lege, sykepleieren som sitter og tar imot pasienter på legevakten kan se på øyet og fikse resept.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #7 Skrevet 18. juli 2015 De kunne ikke sende resept, så må dra inn. Var ikke så stor pågang heldigvis. Føler ikke dette hører hjemme på legevakten i det hele tatt Anonymous poster hash: a3e01...942
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå