Gå til innhold

3D ultralyd: lignet barna på ulbildet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan var det i virkeligheten, var søsknene like? Fikk vært på 3d ultralyd med andre barnet og synes hun var meget lik storesøster på hennes 3d bilder :) tror dere de blir like når barnet er født og, eller er sjansen stor for at det ikke skjer?

Anonymous poster hash: a5e6a...d73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten vår var veldig lik det vi så på 3D bildene :) det morsomme var at på ordinær ultralyd samt 3D ultralyd kunne vi se han plutselig kunne begynne å suge på underleppa , og det gjorde han lenge etter at han kom ut av magen også .

Anonymous poster hash: 9482d...b21

Skrevet

Jeg har vært på 3D en gang, og vår baby lignet ikke på bildet da han kom ut...

Skrevet

Det lurer jeg også på.

Var på 3D med første i uke 33, og fikk veldig tydelige, gode bilder.

Termin rett rundt hjørne. Er så spent på hvem som kommer ;)

Anonymous poster hash: a63e2...ca8

Gjest Turid87
Skrevet

Ja, var veldig lik 3D-bildene fra uke 29, ble født noen dager over termin.

Skrevet

HI her

Ser jeg formulerte meg dårlig :) mente ikke om barnet lignet seg selv, men om søsknene sine UL bilder var like, og om søsknene ble like da de ble født? Til dere som har flere barn og har vært på 3d med begge/alle :)

Skrevet

Ja de er helt like nesten som 3d bildene. Bortsett fra øyne og øynefarge som man såklart ikke ser. Guttene mine var helt like på 3d og er like på baby og småbarnsbilder. Bilder av storebror mener lillebror er av han selv. Tilogmed mannen ser ikke forskjell på alle men snodig for storebror og jeg gjør det hehe . Men de er like altså.

Anonymous poster hash: d6d22...c78

Skrevet

Nei. Synes nese og lepper så veldig store ut.

Hun har veldig fyldig trutmunn nå men ikke på lang nær som på UL.

Anonymous poster hash: 8352f...3a4

Skrevet

Nei. Synes nese og lepper så veldig store ut.

Hun har veldig fyldig trutmunn nå men ikke på lang nær som på UL. Anonymous poster hash: 8352f...3a4

det opplevde jeg med førstemann også :)

Skrevet

Ja de er helt like nesten som 3d bildene. Bortsett fra øyne og øynefarge som man såklart ikke ser. Guttene mine var helt like på 3d og er like på baby og småbarnsbilder. Bilder av storebror mener lillebror er av han selv. Tilogmed mannen ser ikke forskjell på alle men snodig for storebror og jeg gjør det hehe . Men de er like altså.Anonymous poster hash: d6d22...c78

Såpass :) men godt du ser forskjell da i allefall.

Skrevet

Ja det synes jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...