Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 17. juli 2015 #1 Skrevet 17. juli 2015 Og når jeg kom hjem så jeg at de hadde glemt å ta av alarmen. 😞 Kan jeg gå i en butikk her i Norge å få de til å prøve å få den av? Har heller ikke kvitteringen lenger, men den spanske prislappen er på. Litt redd for at de skal tro jeg har stjålet den..😐
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #2 Skrevet 17. juli 2015 Hva slags alarm er det? Ulike butikker har ulike alarmer. Ville sjekket rundt om det var noen jeg kjente som hadde tilgang til å fjerne den. Hadde aldri turt å spørre i en hvilken som helst butikk. Anonymous poster hash: 6e1aa...ae0
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #4 Skrevet 18. juli 2015 Går det an å klippe den av og lappe med et lignende stoff? Anonymous poster hash: 0669c...7e1
soleia Skrevet 18. juli 2015 #5 Skrevet 18. juli 2015 Dei vil vel fort sjå om kjolen er i deira sortiment eller ikkje? Det meste er på strekkodar no. Men ville gått rett til kassen og snakka med personalet når eg kom inn, og ikkje dilla rundt i butikken først. Det spennande er vel om du finn nokon som har utstyr til å fjerne same sort alarm som kjolen har.
skjotta Skrevet 18. juli 2015 #6 Skrevet 18. juli 2015 De er ikke så vanskelige å åpne hjemme. Jeg kom hjem fra utlandet med en alarm på ei jakke. Tok bare en kjøkkenkniv og demonterte alarmen.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #7 Skrevet 18. juli 2015 Hvis den ikke har fargepatron på alarmen, så kan du prøve å ta den av selv. Jeg brukte hammer og "chisel" (husker ikke hva det heter på norsk..) en gang. Anonymous poster hash: 6cc9e...772
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå