Gå til innhold

Jeg sliter med dårlig samvittighet.. what to do.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var singel så garde jeg et slags forhold til en gift mann...

Var alltid han som tok kontakt med meg

Vi hadde sex 2 ganger. Masse kontakt på Skype tlf

Han har prøvd å ta kontakt i 2 år etter dette..

På Facebook legger han ut hvor mye han elsker konen osv.. Hun vet ingenting

Anonymous poster hash: 8ebca...768

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes kona bør få vite, særlig når han i 2 år etter sidespranget prøvde å kontakte deg. Jeg har aldri vært utro, men hadde et seksuelt forhold til en tidligere kollega da vi begge to var single. Etter at han traff sin nåværende kone, supermodellignende skapning 10 år yngre enn meg, prøvde han fortsatt å sjekke meg opp flere ganger på Facebook og telefon, til og med da hun var gravid. Jeg fortalte henne det og sendte kopi av meldingene hans, fordi jeg synes det var så kvalm oppførsel at hun fortjente å vite. Hadde selv også satt stor pris på å få vite om min mann var utro for å kunne ta informert valg om ¨å tilgi og fortsette eller bryte.

Anonymous poster hash: c9578...7a8
Skrevet

Jeg synes kona bør få vite, særlig når han i 2 år etter sidespranget prøvde å kontakte deg. Jeg har aldri vært utro, men hadde et seksuelt forhold til en tidligere kollega da vi begge to var single. Etter at han traff sin nåværende kone, supermodellignende skapning 10 år yngre enn meg, prøvde han fortsatt å sjekke meg opp flere ganger på Facebook og telefon, til og med da hun var gravid. Jeg fortalte henne det og sendte kopi av meldingene hans, fordi jeg synes det var så kvalm oppførsel at hun fortjente å vite. Hadde selv også satt stor pris på å få vite om min mann var utro for å kunne ta informert valg om ¨å tilgi og fortsette eller bryte.

Senest nå i Juli tok han kontakt..

Huff blir dårlig 😨

Tøft gjort av deg å si ifra.

Anonymous poster hash: 8ebca...768

Skrevet

Dette er ikke ditt ansvar. La hans kone leve videre lykkelig.

Elskerinner som sladrer lukter dessuten av bitter dame som endelig har oppdaget at han aldri kommer til å forlate sin kone.

Anonymous poster hash: 9d86b...756
Skrevet

Elskerinner som sladrer lukter dessuten av bitter dame som endelig har oppdaget at han aldri kommer til å forlate sin kone.

Vet dere hva, jeg hadde driti i hvilken motivasjon elskerinne til mannen hadde hatt for å fortelle meg om utroskapen, jeg hadde takket for åpenheten og vært glad for å få vite og kunne velge hvorvidt jeg vil bli i forholdet ut fra INFORMERT situasjon. Å bli ført bak lyset og mest sannsynlig finne det ut likevel, på mye senere tidspunkt, er mye mye verre... Man lever forresten ikke "lykkelig" når man lever på en løgn, fordi det alltid er sannsynlighet for at løgnen vil bli avslørt eller at mannen knekker og forteller om det selv.

Skrevet

Vet dere hva, jeg hadde driti i hvilken motivasjon elskerinne til mannen hadde hatt for å fortelle meg om utroskapen, jeg hadde takket for åpenheten og vært glad for å få vite og kunne velge hvorvidt jeg vil bli i forholdet ut fra INFORMERT situasjon. Å bli ført bak lyset og mest sannsynlig finne det ut likevel, på mye senere tidspunkt, er mye mye verre... Man lever forresten ikke "lykkelig" når man lever på en løgn, fordi det alltid er sannsynlighet for at løgnen vil bli avslørt eller at mannen knekker og forteller om det selv.

Ja, for vi ser jo alle hvor bra det pleier å gå....

I de aller fleste tilfellene vet ikke ektefellen om det, og noen ser plutselig en mann som tar bedre vare på seg selv og er i bedre humør, og er bare glad for å se den mannen de engang forelsket seg i igjen.

Noen vet kanskje, men velger likevel å akseptere det av ulike årsaker.  

Noen ganger har kanskje utroskapen i seg selv ødelagt noe i forholdet, men dette er langt fra normalen..! Vanligvis er det først når utroskapen oppdages at den som er sveket føler at forholdet har problemer. Hun var lykkelig inntil da.

Så med mindre sexen var ubeskyttet; ikke lur deg selv og tro at du har gode intensjoner her.

Jeg hadde ikke ønsket å vite om utroskap, dersom jeg levde i et godt forhold og ikke mistenkte noe slikt fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...