Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #1 Skrevet 17. juli 2015 På altinn står det at det ble utbetalt til min konto i juni. Men jeg har ikke sett snurten av de Noen som vet hva som har skjedd? Anonymous poster hash: 5ca37...251
Stella Maris Skrevet 17. juli 2015 #2 Skrevet 17. juli 2015 Har du sjekket kontonr pengene skulle utbetales til? Har du et gammelt kontonr registrert? Ville sjekket det først, og så tatt kontakt med skatteetaten på mandag om kontonr er riktig. Ellers så betaler de jo ut fortløpende fra slutten av juni til oktober..
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #3 Skrevet 17. juli 2015 Om du har gjeld blir det trukket fra skattepengene, svogeren min opplevde det nå, han skyldte penger for kommunale avgifter og da fikk han ikke skattepengene fordi de ble brukt til å dekke opp det han skyldte... Anonymous poster hash: 4fb63...fc9
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #4 Skrevet 17. juli 2015 Det var rett konto nr. Jeg har ingen gjeld. Skylder ikke noe. Anonymous poster hash: 5ca37...251
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå