Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #1 Skrevet 17. juli 2015 Ser det står at babybjørn vippestol er opp til 9 kilo med vanlig vippedel, men betyr dette at det ikke går å bruke den når baby veier mer enn dette? Anonymous poster hash: 0a02a...d81
TPK Skrevet 17. juli 2015 #2 Skrevet 17. juli 2015 Joda, men da kan det hende han/hun dumper nedi gulvet hvis det er stor fart.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #3 Skrevet 17. juli 2015 Joda, men da kan det hende han/hun dumper nedi gulvet hvis det er stor fart. At hun tipper over rett og slett? Anonymous poster hash: 0a02a...d81
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #4 Skrevet 17. juli 2015 Joda, men da kan det hende han/hun dumper nedi gulvet hvis det er stor fart.At hun tipper over rett og slett? Anonymous poster hash: 0a02a...d81 ...vi bruker vår fortsatt til tider...kremt!...-Hun er fylt tre år....(huske anonymknappen...) Anonymous poster hash: 981d0...123
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #5 Skrevet 17. juli 2015 Joda, men da kan det hende han/hun dumper nedi gulvet hvis det er stor fart.At hun tipper over rett og slett? Anonymous poster hash: 0a02a...d81 Mente nok at stompen kan treffe gulvet når hun vipper "voldsomt" og veier litt mer 😊 Anonymous poster hash: df353...748
TPK Skrevet 17. juli 2015 #6 Skrevet 17. juli 2015 Nei jeg mener med rumpa. Når mine begynte å gå tok vi av "tangaen" og de kunne sette seg/gå ut selv. Har brukt den til de var nesten to, men selvsagt på øverste hakket og vi ga lite fart. Yngste sovnet nesten bare i stolen en periode.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #7 Skrevet 17. juli 2015 Jeg fant ut det samme her om dagen, eller rettere sagt ble informert om det. Har en baby på 9,5 kg, og hadde ikke tenkt over at han ikke kunne bruke vippestolen lenger, da de jeg kjøpte den av sa den kunne brukes til 13 kg. Men opp til 13 kg er visstnok dersom man snur trekket, tar av "selen" og bruker den som stol etter at de kan sette seg selv etc. Jeg ser at han nok kan treffe bakken med rumpa om han vipper veldig, men jeg bruker den kun til mating og da sitter babyen min stille (og jeg sitter jo uansett rett ved han og kan stoppe ham om han vipper). Alternativet er høystoler/trip-trap-stol og da skal de jo helst kunne sitte selv (min faller nokså sammen om jeg prøver det). Anonymous poster hash: 1137f...23f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå