Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #1 Skrevet 17. juli 2015 Og vedkommende hadde tre barn, og du ikke hadde tenkt å få barn. Hva hadde du gjort? Anonymous poster hash: fd9e9...be1
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #2 Skrevet 17. juli 2015 Altså, at du syns det var problematisk at hun hadde tre barn. Men du elsket henne over alt på jord. Anonymous poster hash: fd9e9...be1
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #3 Skrevet 17. juli 2015 Altså, at du syns det var problematisk at hun hadde tre barn. Men du elsket henne over alt på jord. Anonymous poster hash: fd9e9...be1 Hvis du hadde elsket henne høyere enn alt på jord så hadde ikke det at hun har barn vært en problemstilling en gang Anonymous poster hash: 495ba...688
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #4 Skrevet 17. juli 2015 Jeg hadde aldri involvert meg så mye med en person som hadde 3 barn at jeg hadde "elsket han over alt på jord". For å få så dype følelser må man kjenne hverandre ganske godt, da er det ikke snakk om en mer overfladisk forelskelse, jeg hadde trekt meg unna lenge før det ble så alvorlig. Jeg personlig vil heller være singel og alene enn i en familie med dine/mine/våre barn. Anonymous poster hash: 4254a...548
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #5 Skrevet 17. juli 2015 Da ville jeg tenkt nøye igjennom om hun var ditt livs kjærlighet, for det å bli reservepappa (?) for tre barn er MYE jobb, og hvis du ikke er særlig barnekjær kan jobben synes enda større. Se deg selv om 10 år, kommer du til å angre dersom du ikke går for det? Bare Vær obs på at dersom dere blir sammen, plikter du å være, ikke bare en god kjæreste, men en god bonusforeldre, for hvis du ikke velger henne OG tre barn, velger du ingen av dem. Anonymous poster hash: ab5ae...142
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #6 Skrevet 17. juli 2015 Jeg hadde aldri involvert meg så mye med en person som hadde 3 barn at jeg hadde "elsket han over alt på jord". For å få så dype følelser må man kjenne hverandre ganske godt, da er det ikke snakk om en mer overfladisk forelskelse, jeg hadde trekt meg unna lenge før det ble så alvorlig. Jeg personlig vil heller være singel og alene enn i en familie med dine/mine/våre barn. Anonymous poster hash: 4254a...548 Enig. For meg var barn fra tidligere forhold en dealbreaker. Anonymous poster hash: 0c0a9...09a
Gjest Darwinia:-) Skrevet 17. juli 2015 #7 Skrevet 17. juli 2015 Man finner nå gjerne ut at noen har 3 barn FØR man "elsker dem over alt på jord". Veldig mange, inkludert meg selv, hadde nok unngått å involvere seg med noen med 3 barn fra før. Men det finnes selvfølgelig unntak, folk som ikke frykter "mine barn, dine barn, våre barn"-livsstilen.
Luksusdyret Skrevet 17. juli 2015 #8 Skrevet 17. juli 2015 Altså, at du syns det var problematisk at hun hadde tre barn. Men du elsket henne over alt på jord. Anonymous poster hash: fd9e9...be1 Hvis du hadde elsket henne høyere enn alt på jord så hadde ikke det at hun har barn vært en problemstilling en gang Anonymous poster hash: 495ba...688 Signerer. Hvis det virkelig er den store kjærligheten er ting som barn, avstand, fysiske lyter osv irrelevant.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #9 Skrevet 17. juli 2015 Jeg er singel, og mine barn begynner å bli store nå. Jeg ønsker ikke flere barn, da jeg har vært 100% alene med barna. Hadde jeg møtt en mann med 3 barn, og spesielt små barn, så hadde jeg bare holdt meg unna. I hvert fall ikke innledet et forhold til den mannen. Nå dater jeg en steril mann, som ikke har barn. Passer meg utmerket. Anonymous poster hash: bd36f...c6f
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #10 Skrevet 17. juli 2015 Vanskelig å sette seg inn i siden jeg ikke hadde hatt noe imot det selv, men jeg mener det eneste riktige å gjøre i denne situasjonen er å ikke involvere seg med denne personen uansett hva man føler for vedkommende. Hensynet til barna må komme først, og de fortjener ikke å få en person inn i livet sitt som helst ikke ville hatt dem der. Anonymous poster hash: f2f23...38d
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #11 Skrevet 17. juli 2015 En slik person bør barna slippe å få som bonusforelder. Anonymous poster hash: 825dc...195
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #12 Skrevet 17. juli 2015 Vi elsker hverandre, så det er for sent, dessverre. Så sykt vanskelig at noe jeg er så glad skal være noe som er problematisk for henne, selv om jeg forstår det veldig godt. Hun har ikke klart å stoppe, det er en veldig stor kjærlighet. vi har vært sammen i et halvt år. Anonymous poster hash: fd9e9...be1
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #13 Skrevet 17. juli 2015 Vinn - vinn. Du vil ikke ha barn, hun er mest sansynlig ferdig med barn. Anonymous poster hash: f0d1e...4a8
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #14 Skrevet 17. juli 2015 Være særboere til barna er ute av redet, og være som en onkel for barna. Hjelpe til litt, selvfølgelig, når hun trenger det, men mer som en onkel enn som en pappa. Anonymous poster hash: e7e69...91f
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #15 Skrevet 17. juli 2015 Være særboere til barna er ute av redet, og være som en onkel for barna. Hjelpe til litt, selvfølgelig, når hun trenger det, men mer som en onkel enn som en pappa. Anonymous poster hash: e7e69...91f Hvorfor må man være særboere når man er kjærester og lyve for barna at neida, han er ikke kjæreste, men en venn? Barn er ikke dumme... Anonymous poster hash: 066fa...671
Leeloo76 Skrevet 17. juli 2015 #16 Skrevet 17. juli 2015 Man kan være fint være særboere uten å lyve for barna om at man er kjærester. Jeg vil ikke ha noen ny samboer før ungene er ute/på vei ut. En kjæreste som er akkurat det, mammas kjæreste, hadde vært kjekt, men ikke en som skal inn som reservepappa. Det har jeg fra før; har to fedre til barna mine, siste fungerer som far for begge samt at første pappa'n er sporadisk inne i bilde. En kul "onkel" der vi treffes mest alene, men sammen med barna om det passer sånn, kanskje dra på ferie sammen til og med, men ikke bo sammen hele tiden. Jeg kan ikke bytte ut ungenes omsorgspersoner etter eget forgodtbefinnende bare fordi jeg går inn/ut av et forhold, og en mine/dine greie orker jeg ikke så sant ikke ungene maser om det selv, da kunne jeg vurdert det.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #17 Skrevet 19. juli 2015 Takk for svar Anonymous poster hash: fd9e9...be1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå