Gå til innhold

Kjøkken fra Ikea

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken høyde har dere med standard takhøyde på 240 på overskapene deres fra Ikea? Jeg ønsker at skapende skal gå helt til taket. Håper noen kan svare, begynner å bli lei kjøkkenplanlegging med to små på slep.

Anonymous poster hash: a2e75...086

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har akkurat kjøpt kjøkken der.anbefaler deg å Evt bestille to timer med en kjøkkenkonsulent der.

Da er det fort gjort!

Overskapene våre er 80cm høye, så kommer det jo sokkel over på 12 cm slik at de kommer opp til taket!:)

Skrevet

Vi har akkurat kjøpt kjøkken der.anbefaler deg å Evt bestille to timer med en kjøkkenkonsulent der.

Da er det fort gjort!

Overskapene våre er 80cm høye, så kommer det jo sokkel over på 12 cm slik at de kommer opp til taket!:)

Må man betale for kjøkkenkonsulent? Kan vi vise de tegning av hvordan vi vil ha det og hvilket kjøkken vi skal ha så vet de hva de skal gjøre?

Anonymous poster hash: 9a9d0...b1d

Skrevet

Hvis du klarer og bruke tegneprogrammet på ikea sin hjemmeside, kan du tegne kjøkkenet slik du ønsker, da blir det lagret der slik at at du reise til ikea og få videre hjelp ut fra det.

Da stiller du deg bare i kø der de sitter på kjøkkenavdeligen.gjør du det på denne måten koster det ingenting men det kan være en del ventetid så du bør setta av litt tid i tilfelle.

Du kan og bestille to timer med konsulent for 895kr.

Da kommer du inn til avtalt tid og får sitte i fred med en konsulent!

Da trenger du bare ha med deg alle mål på rommet/kjøkken så tegner konsulenten alt for deg sammen med deg!

Hun jeg var hos var veldig flink.

Jeg sa hvordan jeg hadde tenkt og hvilket type kjøkken jeg ville ha, så kom hun med tips ut i fra det!

Vi brukte vel en halvtime på å tegne det.

Viktig at alle mål er riktige!

Du finner informasjon om det på hjemmesiden deres, og hvis du ønsker konsulent får du et skriv med all info om hva du må måle og ta hensyn til mtp vifte/vannuttak/ elektrisk.

Skrevet

Hvis du klarer og bruke tegneprogrammet på ikea sin hjemmeside, kan du tegne kjøkkenet slik du ønsker, da blir det lagret der slik at at du reise til ikea og få videre hjelp ut fra det.

Da stiller du deg bare i kø der de sitter på kjøkkenavdeligen.gjør du det på denne måten koster det ingenting men det kan være en del ventetid så du bør setta av litt tid i tilfelle.

Du kan og bestille to timer med konsulent for 895kr.

Da kommer du inn til avtalt tid og får sitte i fred med en konsulent!

Da trenger du bare ha med deg alle mål på rommet/kjøkken så tegner konsulenten alt for deg sammen med deg!

Hun jeg var hos var veldig flink.

Jeg sa hvordan jeg hadde tenkt og hvilket type kjøkken jeg ville ha, så kom hun med tips ut i fra det!

Vi brukte vel en halvtime på å tegne det.

Viktig at alle mål er riktige!

Du finner informasjon om det på hjemmesiden deres, og hvis du ønsker konsulent får du et skriv med all info om hva du må måle og ta hensyn til mtp vifte/vannuttak/ elektrisk.

Tusen takk for svar. Kjøkkenet har jeg tegnet på deres tegneprogram. Skal ikke kuppe tråden din mer hi 😉

Anonymous poster hash: 9a9d0...b1d

Skrevet

Bare kjekt:)

Lykke til! Gøy med nytt kjøkken:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...