Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #1 Skrevet 17. juli 2015 Erfaringer? Tips? Anonymous poster hash: 31996...679
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #2 Skrevet 17. juli 2015 Vi skal dit i november. Har vært på plassen før men ikke bodd på det hotellet så håper det blir bra. Anonymous poster hash: 0055f...11e
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #3 Skrevet 17. juli 2015 Var der for noen år siden. Fint hotell, men da hotellet på en måte er bygd rundt alle bassengene ganske høyt, blir det litt innestengt. Anonymous poster hash: fe48a...51f
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #5 Skrevet 17. juli 2015 Vi var der to uker for to år siden. Meg og tre barn i alderen 6-11 år. Veldig fornøyde! Likte det kjempegodt! Kan anbefales på det varmeste!!!! 👍 Anonymous poster hash: 3b8d8...ced
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #6 Skrevet 17. juli 2015 Vi var der to uker for to år siden. Meg og tre barn i alderen 6-11 år. Veldig fornøyde! Likte det kjempegodt! Kan anbefales på det varmeste!!!! Anonymous poster hash: 3b8d8...ced Takk for svar - gleder oss, fint å høre at andre er fornøyd Anonymous poster hash: 31996...679
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå