Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #1 Skrevet 17. juli 2015 Vi har rødvin og snart hjemmelaget pizza som står i ovnen Herlig med helg og ferie! 😁 Anonymous poster hash: 01c15...05c
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #2 Skrevet 17. juli 2015 Moreller!! Elsker moreller!!! Anonymous poster hash: 8341c...d4c
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #3 Skrevet 17. juli 2015 Til middag hadde vi hamburgere, den spiste vi kl halv fem. Nå sover barna og jeg koser meg med en skål is med jordbær på siden og et glass cola zero. Anonymous poster hash: 44150...94b
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #4 Skrevet 17. juli 2015 Popcorn, sjokolade og brus :-)så skal jeg se csi og haisommer :-D :-D Anonymous poster hash: 63447...f56
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #6 Skrevet 17. juli 2015 Prosecco og potetgull Anonymous poster hash: 1dfdc...b82
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #7 Skrevet 17. juli 2015 Nå har jeg Pepsi Max. Skal ta et glass rødvin etterpå Vi spiste taco til middag. Anonymous poster hash: 69968...020
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #8 Skrevet 17. juli 2015 Baklava...jeg kom hjem fra eid feiring! Anonymous poster hash: 456a8...479
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #9 Skrevet 17. juli 2015 Nykokte krabber med tilbehør:-) Anonymous poster hash: 36a3d...28e
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #11 Skrevet 17. juli 2015 Ingenting.. Koser oss på lørdagen vi😊 Anonymous poster hash: 6fc74...89e
MotherOfDragons Skrevet 17. juli 2015 #13 Skrevet 17. juli 2015 I dag ble det taco til middag og popcorn, sjokolade og is til film
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå