Gå til innhold

Hva har dere som fredagskos? :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har rødvin og snart hjemmelaget pizza som står i ovnen :)

Herlig med helg og ferie! 😁

 

Anonymous poster hash: 01c15...05c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moreller!! Elsker moreller!!!

 

Anonymous poster hash: 8341c...d4c

Skrevet

Til middag hadde vi hamburgere, den spiste vi kl halv fem.

 

Nå sover barna og jeg koser meg med en skål is med jordbær på siden og et glass cola zero.

 

Anonymous poster hash: 44150...94b

Skrevet

Popcorn, sjokolade og brus :-)så skal jeg se csi og haisommer :-D :-D

 

Anonymous poster hash: 63447...f56

Skrevet

Prosecco og potetgull

 

Anonymous poster hash: 1dfdc...b82

Skrevet

Nå har jeg Pepsi Max.

Skal ta et glass rødvin etterpå :)

 

Vi spiste taco til middag.

 

Anonymous poster hash: 69968...020

Skrevet

Baklava...jeg kom hjem fra eid feiring!

 

Anonymous poster hash: 456a8...479

Skrevet

Nykokte krabber med tilbehør:-)

 

Anonymous poster hash: 36a3d...28e

Skrevet

Ingenting.. Koser oss på lørdagen vi😊

 

Anonymous poster hash: 6fc74...89e

Skrevet

I dag ble det taco til middag og popcorn, sjokolade og is til film :)

Skrevet

nyplukkete markjordbær og fløte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...