Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #1 Skrevet 17. juli 2015 Vi hadde termin med få dagers mellomrom. Hun var veldig på meg om at jeg måtte si fra så fort noe skjedde osv og at vi måtte holde hverandre oppdatert. Jeg sa fra når vannet gikk og hun sendte mange mld og sa hun ville jeg skulle oppdatere henne om jeg orket og sånn. Veldig hyggelig. Noen få dager etter var det hennes tur, og alt jeg har fått er 2 sms som helt tydelig er meldinger som er sendt ut til mange. Veldig upersonlig.... Trodde liksom det skulle være litt gjensidig jeg da....:/ Merker jeg er litt skuffet... skjønner ikke helt det her... Anonymous poster hash: f3b8d...243
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #2 Skrevet 17. juli 2015 Kanskje hun ikke har tid... Kanskje det ikke ble sånn som hun trodde Anonymous poster hash: a01db...258
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #3 Skrevet 17. juli 2015 Kanskje hun ikke har tid... Kanskje det ikke ble sånn som hun trodde Anonymous poster hash: a01db...258 Ja, det kan jo tenkes..... :/ Anonymous poster hash: f3b8d...243
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. juli 2015 #4 Skrevet 17. juli 2015 For alt du vet kan hun ha hatt en traumatisk og jævlig fødsel og/eller endt opp med fødselsdepresjon. Alle er forskjellige, og man kan ikke kreve noe som helst av en kvinne som nettopp har født- hennes førsteprioritet skal være å ta seg av ungen sin, ikke sende en haug meldinger til diverse folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå