Gå til innhold

Er dette en dårlig ferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alenemor til tre barn. 4,7 og 8 år. Har bestilt billetter til Dyreparken, Hunderfossen og tur til Legoland.

Så kommer naboen og sier "oi, ja det blir en rolig ferie da" for så å snakke om alt DE skal .... Føler meg rævva .... :/

Anonymous poster hash: 33937...3e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pøh! Rolig ferie er supert! Vi er to foreldre med trebarn, og i pr har ungene vært enige på hytta til besteforeldrene og ellers har vi vært hjemme. Har 2 uker ferie igjen, og har bare planer om å bade, sykle, plukke blåbær og campe i hagen!

Vi har langsom hjemmeferie i år, og det er stas for store og små...

Ikke sammenlign deg med andre! Tenk på opplevelsene, og kos dere sammen!!

Anonymous poster hash: f223b...6c9

Skrevet

For meg høres det som én ting for mye! Men så er jeg også fan av at ferien ikke skal stresses ihjel. Vel og merke har jeg yngre barn enn deg, men vi skal på hytte i Sverige med et vennepar, og så ha base hjemme etterpå. Reise til en strand eller 4. Besøke venner som ikke har ferie lenger. Leke i hagen. Bruke fantasien.

Skrevet

Vi har bare vært i dyreparken og kongeparken denne ferien vi, så det må jo være tidenes dårligste ferie..

Anonymous poster hash: 133b0...f32

Skrevet

Vårt barn har baaare vært på campingtur i Norge i ei uke, men det var verdens beste ferie og hun snakker om det til alle🙊Glad hun ikke er vant til charterferier enda👍

Anonymous poster hash: 0d1c7...e30

Skrevet

Holder i lange baner med EN park!!

Dere kan jo reise all inclusive to uker i syden for det tre parker koster... :P

Anonymous poster hash: fa109...12d

Skrevet

Synes dere skal for mye av "samme tingen jeg", og langt ifra for lite/rolig.....

Anonymous poster hash: 0f085...d5d

Skrevet

Høres ut som en stressende ferie for mor. Og langt fra billig.

Anonymous poster hash: d866d...b1e

Skrevet

Oj hvis det er en rolig ferie lurer jeg p hva vår var.

3 netter på quality resort skjærgården.

Var det vi hadde tåd til i år ;)

Anonymous poster hash: 094dc...5ec

Skrevet

Dyr og stressende ferie!!!

Anonymous poster hash: 5c281...f53

Skrevet

Er det en rolig ferie?

Disse parkene er ganske slitsomme og stressende da, og ihvertfall ikke rolige....

Anonymous poster hash: 03d83...276
Skrevet

Alt for mye spør du meg... Vi har "bare" vært på Hunderfossen... Resten har vi vært hjemme og tatt noen turer i nærområdet, museum, parker o.l... Vi koooser oss :D

Anonymous poster hash: 6c6d9...d3c
Skrevet

Hahahaha... dette er en jo tulletråd, der Hi håner de som farter som noen galinger i ferien.. 

Sjønner dere ikke det????

Anonymous poster hash: 6976a...b67
Skrevet

Alene med 3 her også. Leier sommerhus i Danmark for 2 uker blir Legoland og Djursland. Så noen dager på hytta. Har ikke råd til Syden.

Anonymous poster hash: 31319...b2c

Skrevet

Rolig ferie?!! Jeg hadde trengt en egen husmorferie etter det der!

Ferie er hva man gjør det! Ferie handler om å kose seg sammen, slappe av fra hverdagstresset. ha lange sene kvelder, kose seg litt ekstra, at barna faktisk har tid til å leke selv og leke med venner på en helt annen måte enn de gjør i hverdagen. En park eller 3 er mer enn godt nok!

Anonymous poster hash: a2204...5df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...