Gå til innhold

Mannen min tenner på tjukke folk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei meg, eller rettere sagt fortvilet... Mannen min kjøper med fet mat hver dag, sier han bare vil at jeg skal bli litt tjukkere ... Han sier at han tenner på det ... "Mer å ta i, mer å vær glad i" sier han og ler ...

Trodde først det var sånn typsisk starten av forhold er, at man får ekstra kjærestekilo, men d er først nå som familien min bemerket vektøkningen at jeg har begynt å undre ... Trenger han hjelp? Skal jeg fortsette å legge på meg for å tilfredstille han?

Anonymous poster hash: ae867...b5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaaada, vi vet at du er her!

Anonymous poster hash: eb45d...e8b
Skrevet

Mannen din burde få hjelp!

Du utsetter deg ikke for vektoppgang pga at mannen din har en fetisj som er ute av kontroll.

Anonymous poster hash: d6e2c...725

Skrevet

Så et program om "feedere" en gang, til slutt brukte han en trakt og helte rent fett i gapet på kona.. Ei dundre på over trehundre..

LØØØØP!

Anonymous poster hash: 1e508...d6a
Skrevet

Han vil da bare runke i en valk! Få deg en skikkelig valk kvinne! :popcorn:

Skrevet

Hm. Hva er galt med å like litt runde folk? Jeg liker at menn er litt lubne. Mannen min har vært normalt slank lenge, men har det siste året begynt å legge litt på seg. Jeg blir bare mer og mer forelsket for hvert kilo han går opp :-)

Anonymous poster hash: d6e86...df6

Skrevet

Du er ikke i overkant tynn fra før av HI?

Skrevet

Heldiggris

Anonymous poster hash: ab56e...ac2

Skrevet

Hm. Hva er galt med å like litt runde folk? Jeg liker at menn er litt lubne. Mannen min har vært normalt slank lenge, men har det siste året begynt å legge litt på seg. Jeg blir bare mer og mer forelsket for hvert kilo han går opp :-)

Anonymous poster hash: d6e86...df6

Samme her, men helsa hans er viktigere enn min tenning, så jeg går jo ikke inn for å fôre ham opp...!

Anonymous poster hash: 58fbb...f92

Skrevet

Såg en dokumentar en gang.

Når dama slanket seg så mistet mannen interessen. Han var tydelig glad i "en feit person" og ikke glad i selve dama

Anonymous poster hash: af068...ffa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...