Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #1 Skrevet 17. juli 2015 Vi skal snart dit for første gang på 2 år og lurer på hva man bør handle med seg over grensa😆  Anonymous poster hash: 94abb...ca5
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #2 Skrevet 17. juli 2015 Bacon, "naklekorv", spekeskinke, streiker og indrefileter, kjøttpålegg, øl og røyk. Er der en gang i mnd  Anonymous poster hash: 31a87...6b1
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #3 Skrevet 17. juli 2015 Bokser med brus Marabou sjokolade Neverstop (lysebrune nonstop) Kakepynt Perlesukker som blir helt hvitt etter steking Anonymous poster hash: f6c2e...d0c
tante grusom master of law Skrevet 17. juli 2015 #4 Skrevet 17. juli 2015 Massa forskjellige guloster, mye bedre enn norvegia og andre norske. Herrgård, prästost, greve og västerbotten. Kjøttdeig, kassler, kjøttpålegg, polarbrød, knekkebrød, keso, kvarg etc
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #5 Skrevet 17. juli 2015 Vi har helt sluttet å kjøpe kjøttdeig/"karbonadedeig" og kyllingfilet da vi synes kvaliteten er elendig.  Ellers kjøper vi stort sett bare brus- og ramløsa-bokser, godteri (Noblesse og læsgodis) og div greier vi ikke får tak i i Norge.  Anonymous poster hash: acc79...66f
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #6 Skrevet 17. juli 2015 Melk, ost, mel, falukorv, stek, kjøttdeig, godteri, brusbokser, røyk, sukker, caprisonne, løvbiff, hamburgere og sikkert mer jeg ikke kommer på. Handler i Sverige 1 gang i uken. 😊  Anonymous poster hash: 0d06f...a17
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #7 Skrevet 17. juli 2015 Spareribs, hamburgerygg,stek, bacon, lakrispiper, malters (sjokolade og feil skrevet) og red Bull er må ha når vi handler :  Anonymous poster hash: 458a4...fe1
HeltAnonym Skrevet 17. juli 2015 #8 Skrevet 17. juli 2015 Godis (i massevis!) brus, capri sonne, øl og snus 😂 skikkelig harryhandel ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #9 Skrevet 17. juli 2015 Store pakker mel og havregryn. Melk med litt lengre holdbarhet (fra Eurocash, husker ikke merket..) Kjøtt Ost   Anonymous poster hash: f91e4...750
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #10 Skrevet 17. juli 2015 røyk godis brus karbonadedeig grøt youghurt pasta kalkunbacon ost hårfarge vaskemidler Anonymous poster hash: 4cfa8...27a
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #11 Skrevet 17. juli 2015 Ramløsa Snus Godteri Kjøttdeig Kjøtt   Anonymous poster hash: c693c...ac4
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #12 Skrevet 17. juli 2015 Boksebrus Gresk yoghurt Risifrutti Mozerella Andebryst Kyllingfilet Karbonadedeig Kjøttboller Hamburgere Bacon Spareribs NAN Smoothie for barn Kokosboller Smågodt Diverse grillkjøtt Anonymous poster hash: c4c88...189
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #13 Skrevet 17. juli 2015 Spareribs (30 kr i Sverige mot 120/130 kr i Norge) Brusbrett Cider Godteri SÃ¥per/vaskepulver i store kvanta Bacon Marinert kyllingbiter Kyllingfilet Vin Godis Mozzarella (1/3 av prisen) Â Â Anonymous poster hash: 73f29...2ea
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #14 Skrevet 17. juli 2015 Frödinge ostkaka. falukorv bacon smågodt En del pålegg som ikke finnes i Norge. Kjøtt som er billigere enn i Norge. Kjøpte blant annet kalvestek nå. jus og annen drikke som ikke finnes i norge. Kjempegod smultrondrykk. (markjordbær) drotningsyltetøy (blanding av bringebær og blåbær) blåbærsuppe jordbærkrem Kroppkaker dersom vi finner det.  Har svensk familie. De gangene vi handler i Sverige er vi mest opptatt av å kjøpe de produktene vi ikke får tak i i Norge. Anonymous poster hash: f5590...d78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå