Gå til innhold

Var på hyttetur med en venninne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte hver vår mat som vi delte, søndagen dro hun tidlig på morgenen og tok ikke med seg noe av maten hun hadde med seg å hjalp heller ikke til å rydde og vaske hytten. Jeg skrev melding til henne når jeg kom hjem at jeg hadde maten hennes hvis hun ville ha den. Fikk ikke noe svar så når de begynte å nærme seg utgått datoen brukte jeg det selv. 2 uker etterpå fikk jeg melding om jeg enda hadde matvarene, da jeg sa nei så sa hun at jeg måtte kjøpe nye til henne.. Så hva gjør jeg? Føler ikke hun har vært noe god venninne det siste året da jeg har trengt mye støtte..

Anonymous poster hash: d64b8...870

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får vel si at siden hun ikke svarte første gang du spurte så kastet du maten. Den var vel temmelig nære holdbar dato etter flere uker?

Anonymous poster hash: a0f78...7a3

Skrevet

Si du kastet det fordi det hadde gått ut på dato og minn henne på at du spurte om hun skulle ha den, noe hun sa nei til.

Anonymous poster hash: c2017...bac

Skrevet

Skriv at hun hadde ansvaret for å ta med maten selv. Du er ikke hennes bære-hjelp.

Anonymous poster hash: 6ce79...dfc

Skrevet

Ikke svar henne på den siste meldingen. Det blir for dumt.

Anonymous poster hash: 2c66b...3f4
Skrevet

Du varslet henne etter turen og hun valgte selv å ikke hente den, la dette "vennskapet" feide ut bare?

Anonymous poster hash: aed61...5a5
Skrevet

Skriv at det er helt ok, du skal kjøpe nytt til henne. Spis så halvparten, vent til utløpsdato og så leverer du varene + faktura for utvasking av hytta.

God venninne hu der.

Anonymous poster hash: f5f71...109

Skrevet

Trur berre eg hadde svart "Nei, det gjer eg ikkje."  Snodig dame.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...