Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #1 Skrevet 17. juli 2015 Noen som har hatt dette i ukesvis? Hvordan gikk det over? Har nemmelig hatt halsbetennelse i 5 uker nå. Begynner å bli rimelig oppgitt. Gått på tre antibiotikakurer, var "frisk" ei halv uke etter siste kur, og nå har det blusset opp igjen. I begynnelsen testet jeg positivt på steptokokker, men disse var borte tre uker etter, da jeg tok en ny test. Hadde også halsbyll, som det gikk hull på av seg selv. Begynte selvfølgelig å verke fra den i går, kjenner at den ikke har tømt seg helt. Jeg ammer og har dårlig samvittighet for hver en pille jeg tar. Selv om legen ikke mener det er noe problem. Anonymous poster hash: b29b7...6b1
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #2 Skrevet 17. juli 2015 Gikk med halsbetennelse av og på i to år. Spredte seg til hjerte to ganger da jeg stod i kø for å fjerne mandlene. Ventet 9 mnd. Nå som mandlene er borte er jeg endelig frisk. Anonymous poster hash: 8a0e6...623
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #3 Skrevet 18. juli 2015 Er på ferie så måtte dra på legevakta for ny kur i går. Har ikke så veldig vondt i dag, men har kjevesperre. Får ikke inn to fingre engang. Hvordan spredde det seg til hjerte? Og hva gjorde de med det? Høres skummelt ut. Hi Anonymous poster hash: b29b7...6b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå