Gå til innhold

Samordna opptak - nå er resultatet her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom du inn der du ønsket?

Jeg gjorde, men på feil studiested. Kom inn på psykologi (bachelor, ikke profesjon desverre...) på NTNU, men ønsket å komme inn på UiO, siden jeg allerede bor i Oslo. Har noen tatt psykologi i Trondheim og vil fortelle litt? Har hørt at studentmiljøet er veldig bra der.

Anonymous poster hash: 98649...a5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom inn på 3 valget , men valgte å stryke meg fra venteliste på de to over . Blir yrkesfaglærer i helse og oppvekstfaget.

Anonymous poster hash: 18ddd...c77

Skrevet

Kom du inn der du ønsket?

Jeg gjorde, men på feil studiested. Kom inn på psykologi (bachelor, ikke profesjon desverre...) på NTNU, men ønsket å komme inn på UiO, siden jeg allerede bor i Oslo. Har noen tatt psykologi i Trondheim og vil fortelle litt? Har hørt at studentmiljøet er veldig bra der.

Anonymous poster hash: 98649...a5c

Årsstudium i Tegnespråk på meg :)

Anonymous poster hash: f616a...752

Skrevet

Studentmiljøet i Trondheim er veldig bra! Noe for enhver smak, men det krever jo selvsagt at du gjør en innsats selv for å bli med og kjent.

Miljøet på psykologi vet jeg ikke noe om, lurer på om de har en linjeforening som begynner å bli ganske bra.

Skrevet

Sykepleien deltid, kom inn på førstevalget ☺

Anonymous poster hash: 1265f...8b7

Skrevet

Kom inn på medisin på 3. Valget. Kom inn i Tromsø, men hadde et håp om Oslo siden vi bor i Bærum :(

Anonymous poster hash: 7d419...338

Skrevet

Kom inn på norsk årsstudie på deltid :) veldig fornøyd og har allerede sendt forespørsler om bøker via ibok.no 😂

Anonymous poster hash: f1f92...ee0

Skrevet

Jeg kom inn på Grunnskulelærarstudiet 1-7 på høgskulen i Volda.

Anonymous poster hash: 0b6db...4ff

Skrevet

Kom inn på 1. valget, har også kommet inn på videreutdanning innen opprinnelig yrke. Elle-melle! Sliter litt:-/

Anonymous poster hash: 4af22...f83

Skrevet

Kom inn på norsk årsstudie på deltid :) veldig fornøyd og har allerede sendt forespørsler om bøker via ibok.no

Anonymous poster hash: f1f92...ee0

Hvor hen, jeg er også kommet inn på dette men vet ikke om jeg tar plassen.

Anonymous poster hash: 2656e...e22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...