Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #1 Skrevet 17. juli 2015 Jeg går på AAP og jeg har sendt skriftlig klage til rette stedet i nav ang min saksbehandler og de skulle fikse på problemene, men ingenting skjer. - Jeg får enda feile papier - Jeg får enda ANDRES papirer - Jeg får ikke det jeg har rett på - Saksbehandler behandler meg dårlig. - Saksbehandler behandler mine behandlere dårlig tilogmed.Er det rådmannen eller fylkesmannen? Anonymous poster hash: c32f3...1b3
Mamma_til_2 Skrevet 17. juli 2015 #2 Skrevet 17. juli 2015 Media det pleier og hjelpe fort☺☺ Neida vet egentlig ikke.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #3 Skrevet 17. juli 2015 Media det pleier og hjelpe fort☺☺ Neida vet egentlig ikke. Hehe, har tenkt på det, men da må jeg jo legge ut om hele meg og alle slags diagnoser og det har jeg ikke lyst til HI Anonymous poster hash: c32f3...1b3
Mamma_til_2 Skrevet 17. juli 2015 #4 Skrevet 17. juli 2015 Media det pleier og hjelpe fort☺☺ Neida vet egentlig ikke. Hehe, har tenkt på det, men da må jeg jo legge ut om hele meg og alle slags diagnoser og det har jeg ikke lyst til HI Anonymous poster hash: c32f3...1b3 Må du det? Holder det ikke bare og vise at du får papirer som ikke tilhører deg og at du har sagt fra men ingenting skjer? ☺☺
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #5 Skrevet 17. juli 2015 Media det pleier og hjelpe fort☺☺ Neida vet egentlig ikke. Hehe, har tenkt på det, men da må jeg jo legge ut om hele meg og alle slags diagnoser og det har jeg ikke lyst til HI Anonymous poster hash: c32f3...1b3 Må du det? Holder det ikke bare og vise at du får papirer som ikke tilhører deg og at du har sagt fra men ingenting skjer? ☺☺ Nei, du har sikkert rett i det. Men saken min er utrolig dyp og det er tilogmed trusler som er blitt utlevert så jeg ønsker virkelig å få gjort alt som skal til for å få bort det grusomme mennesket som sitter der - om slikt er mulig. Jeg opplever at avdelingsleder også prøver å "passe" på sin ansatt og ting blir snudd på hele tiden. Men hadde jeg vært tøff så hadde jeg gått i media HI Anonymous poster hash: c32f3...1b3
Mamma_til_2 Skrevet 17. juli 2015 #6 Skrevet 17. juli 2015 Huff ja da er det vell greit og holde media utenfor, men det må vel være noen som er høyere oppe enn sjefen på ditt nav kontor? Har du prøvd og Google?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #7 Skrevet 17. juli 2015 Fylkesmannen er det du skal ta kontakt med. Anonymous poster hash: 2196c...642
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #8 Skrevet 17. juli 2015 Kontakte de som du har fått papirene til, slik at de også Vet om rotet. Så kan begge klage til fylkesmannen. Anonymous poster hash: fb258...92f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå