Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ca 3 uker siden var jeg innom en voksenbutikk og kjøpte meg en ny venn som jeg har holdt skjult for mannen min. men her om dagen lette han etter en klokke på soverommet, og da kom han over vibratoren som jeg hadde kjøpt. da han konfronterte meg med funnet visste jeg ikke hva jeg skulle si. så jeg prøvde og bortforklare om at det bare var ett impuls kjøp og at jeg ikke hadde tenkt å bruke den.så han ikke skulle bli såret. mannen min bare lo og sa at denne kan vi ha det moro med sammen. så vi tok den med på en hyrdestund. men da vi skulle sette igang ville mannen min at jeg skulle bruke den på han!  jeg ble helt sjokkert og visste ikke hva jeg skulle gjøre. så jeg bare kjørte på og lot han få viljen sin. det virket som om han heller foretrakk den fremfor meg!! 

har noen her vært borti noe lignende? kan det være at mannen min er homofil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, tviler på at han er homofil. Ganske mange menn liker faktisk å få prostatamassasje (det er veldig godt har jeg hørt), men har problemer med å innrømme det for partner nettopp av denne årsaken at man med en gang tror dem er homofile. Og dette er jo veldig dumt da åpenhet rundt sex og litt eventyrlyst kan gjøre intimiteten dypere og nettene hetere ;) Mannen min brukte nesten ti år på å i det hele tatt innrømme at han gjerne kunne tenke seg å bli tatt litt i rumpa med ulike leketøy eller en finger...han var så redd for at jeg kom til å syntes det var sinnsykt og ville kreve skillsmisse....har du hørt noe så dumt. Alle har vi våre fantasier og fetisher, og det værste man kan gjøre i ett parforhold er å holde alle hemmelighetene for seg selv. Så jeg sier bare go for it!

Og NEI han foretrekker ikke det forann deg. Men regner med at det var en stor byrd som ble løftet fra hans skuldre og han valgte å nyte det til det fulle der å da.

Kanskje har du noen lyster du ikke har tørt å fortelle han om også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...