Gå til innhold

Dere som er gift - hvor mye kostet bryllupet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere! 

Litt spent på å høre hvor mye bryllupet deres kostet tilsammen? Og hvor mange gjester hadde dere? 

Gjerne sleng inn litt detaljer osv hvis dere ønsker.  :bryllup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare vi og forloverne på tinghuset, ca 12000 vil jeg tro, for litt finere kjole, fotograf og middag på resturant etter vielsen.

Anonymous poster hash: 7cdb7...032

Skrevet

Bare vi og forloverne på tinghuset, ca 12000 vil jeg tro, for litt finere kjole, fotograf og middag på resturant etter vielsen.Anonymous poster hash: 7cdb7...032

dette er inkludert blomsterbuketten og annet dilldall som kommer til.

Anonymous poster hash: 7cdb7...032

Skrevet

Ca 100.000. Foreldrene mine betalte. Hadde 75 gjester. Sto for lokalet selv (altså gratis), ordnet privat overnatting for alle tilreisende. Feiret i 3 dager.

Anonymous poster hash: e47dc...6a5

Skrevet

40 gjester, feiret på en restaurant.

For 50 000,- fikk vi

-kjole og tilbehør

-frisør

-sminke

-leie av dress

-3 retters

-3 bonger drikke per pers

-4 påfyll av drikke til maten

-bryllupskake

-leie av lokale til lukket selskap

-blomster (bukett, hodekrans, svennestav, roseblader, solsikker til kirken og dekorasjonene til bordene)

Anonymous poster hash: 1ceb6...814

Skrevet

Takk for svar! 

Vi blir å ha det i kirke for de nærmeste også leie av lokale for middag/kaffe/fest i ett for alle resterende. Vi blir vel nærmere 100 stykker så er greit å ha et viss beløp å gå etter :) 

Skrevet

Vi betalte ca 50 000 kr for ca 50 gjester. Vi hadde lokalet som serverte mat. Vi fikk liv og ha med alkohol og kaker selv. Her er det myyyye og spare om en vil ha åpen bar. Vi kjøpte også inn alt av drikje selv også vinen til middagen.

Mannen leide smoking, jeg kjøpte brukt brudekjole, her er det også en del og spare.

Skrevet

Brylluppet kostet ca 40 000 

Hadde 40 gjester til middag og kaffe m avec + fri bar etter det.

Kjolen min kostet ca 10 000 med alt . maten ca 17 000 drikken ca 5 000. 

betalte litt hjelp og blomster i tillegg.

dress til mannen ca 3500 + brudepikekjoler ca 1000 

sko 1000

sminke og hår ca 1500

Anonymous poster hash: 4ebf7...e23
Skrevet

Alkohol/kaker ordner vi selv (bortsett fra hovedkaken) og alt det får vi gratis fra familie (brygger selv og baker selv - heldigvis!) 

Alltid spennende å høre litt om hvordan andre har fordelt pengene ut på ting :) Greit å kunne legge opp budsjett tidlig.

Skrevet

80 000

25 gjester

Tinghuset. Veldig enkelt egentlig

Anonymous poster hash: d6dd0...bbe

Skrevet

ca 30 000, 70 gjester. Inkludert vigsler (human-etisk), klær og pynt og dill, middag og kaker og pynt og lokale, og vin til maten + et glass konjak til hver til kakene.

Skrevet

25 000 for 40 gjester til middag på restaurant og 60-80 gjester i hos svigers mot kvelden. Det kom flere og flere :)

Kjole, dress, klær til 2 barn, 3 retters, bryllupskake.

Familie brygget alkohol, bakte kaker og stod for snacks og nattmaten.

Dette var også for barnevakt fra kl 20 som passet ungene hjemme hos oss etter middagen og frem til vi kom hjem.

Anonymous poster hash: b1ee1...656

Skrevet

Brukte 100 000, fikk halvparten av mine foreldre i bryllupsgave. Feiret i utlandet med 40 gjester.

På klær og tilbehør brukte vi ca 15-16000 for begge to. Da var dressen til mannen og smykkene mine det dyreste. Kjolen min kjøpte jeg billig i statene for 2000.

Prøvemiddag for oss og forlovere, Mat, drikke, festlokale, ferge til, lokalet betalte vi rundt 40000 da var det 7 retters med drikke til.

Hadde opplegg i 3 dager, hvor gjestene selv valgte hva de ville være med på, de var tross alt på ferie i samme slengen som de var i bryllup.

Transport 1500(leide buss som vi alle dro med)

Frisør for oss og forlovere ca 3000

Diverse pynt, invitasjoner, tilbehør, gaver til foreldre, forlovere, søsken og andre som hadde hjulpet oss ca 10000.

Damenes aften(inviterte mor, svigermor, svigerinner og forlovere med på spa og middag 2 dager før bryllupet), Herrenes aften(far, svigerfar, brødre og forlover på cognacsmaking, middag og tur på byn) rundt 15000

Vi kunne sikkert brukt mer penger på alle gjestene, droppet gaver og damenes/herrenes-aften, men det er ikke ofte vi sees alle sammen, så derfor ble det viktig for oss å gjøre slike ting sammen med våre nærmeste.

Anonymous poster hash: 2c5a3...179

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...