Frk B. Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 Og ikke har hatt det store hvite bryllupet. Hvorfor og hvordan gjorde dere det? Jeg har aldri hatt noen tanker om hvordan mitt bryllup skal være, men er nå forlovet å ønsker å gifte oss. Men hvordan.... 😨☺
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #2 Skrevet 16. juli 2015 Giftet oss utenfor hytta på fjellet av sorenskriver. Ca 25 gjester. Helt suverent for oss. Anonymous poster hash: 7c0db...55e
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #3 Skrevet 16. juli 2015 Giftet oss i tinghuset 25 gjester. Spiste middag etterpå Hadde hvit kjole 💟💙 Anonymous poster hash: c88bd...0f7
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #4 Skrevet 16. juli 2015 Vi hadde et lite bryllup. Ikke noe fancy og etter å ha lest her inne føler jeg at mange kan ha vært skuffet over vårt opplegg. Jeg angrer på at vi ikke dro til utlandet og giftet oss på en ambassade, kun oss og forlovere. Anonymous poster hash: 68d33...70f
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #5 Skrevet 16. juli 2015 Vi var forlovere, foreldre og søsken. Mat på hotell etterpå. Jeg hadde en hvit, enkel kjole jeg hadde kjøpt rimelig. Ellers ikke ble tradisjonelt ved det. Det var en mellomting. Jeg ville egentlig bort og alene, men der var fint å ha våre nærmeste der også. Var en veldig fin dag, glad den ble slik. Jeg synes store bryllup er fint og koselig og, men ikke noe for oss. Anonymous poster hash: 458d0...deb
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #6 Skrevet 16. juli 2015 Foresten, hadde jeg gjort det igjen ville jeg gjort det ganske likt, men viet oss i hagen hos et familiemedlem, med mer personlig musikk. enda mer intimt og koselig. llers var det bra. Anonymous poster hash: 458d0...deb
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #7 Skrevet 16. juli 2015 "Rømte" til utlandet, bare vi to <3 Anonymous poster hash: 46e9b...e38
Ladybugg Skrevet 16. juli 2015 #8 Skrevet 16. juli 2015 Vi et litt trege, så gifter oss samtidig som 3 barnet døpes om ca 2 mnd. Familien blir bedt i dåp, så blir det vielse av oss også som en positiv overraskelse.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #9 Skrevet 17. juli 2015 Vi et litt trege, så gifter oss samtidig som 3 barnet døpes om ca 2 mnd. Familien blir bedt i dåp, så blir det vielse av oss også som en positiv overraskelse. Så artig - det vet jeg et annet par som gjorde også Lykke til Anonymous poster hash: 0904b...677
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #10 Skrevet 17. juli 2015 Giftet oss på et kontor. Og hadde en middag sammen på kvelden. Orket av forskjellige grunner ikke gjøre noe mer ut av det . Men godt gift er vi alikevel . Hender seg jeg synes det er litt trist å ikke ha minner fra en bryllupsdag, kjole og det spesielle i " I do " øyeblikket. Men sånn er det Elsker alikevel mannen like mye Anonymous poster hash: 21a92...5d6
Miamimom Skrevet 17. juli 2015 #11 Skrevet 17. juli 2015 "Rømte" til utlandet, bare vi to <3 Anonymous poster hash: 46e9b...e38 Vi også. Det var bare forloverne som visste det pga at de signerte papirene i forkant.
Gjest Kira Skrevet 17. juli 2015 #12 Skrevet 17. juli 2015 Giftet oss i en Sjømannskirke med kun forlovere tilstede. Skulle først ha full pakke med kirke, hvit kjole, middag og mange gjester, men jeg fikk litt noia av tanken Derfor ble det heller sol, strand, sommerkjole og avslapning.
Tantrum Skrevet 17. juli 2015 #13 Skrevet 17. juli 2015 Vi giftet oss i Orlando med sjømannsprest og kun søsken og barn til stede. Vi var der alle på ferie sammen. Hadde vielsen i huset vi leide, koste oss med god mat, bading og familie En mnd senere hadde vi vennefest med nærmeste familie (foreldre, søsken) og resten venne med bevertning (koldtbord) og drikke. Utrolig koselig, low key og akkurat slik vi ønsket det. Vi giftet oss for vår del, var ikke opptatt av tradisjoner og ønsket at ting ikke skulle være "stivt", men gøy og kjekt for alle
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #14 Skrevet 17. juli 2015 Ekteskapet handlet ikke om bryllupet, så vi så ikke noe poeng i å kaste flere tusen inn i fest, kjole osv osv.. Jeg fant en kjole som passet fint for dagen, som kostet under 2000, så inviterte vi nærmeste familie og forlovere med ut for å spise etter vielsen. Hadde vielsen i kirken, lukket kirke. Anonymous poster hash: 9d060...bcf
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #15 Skrevet 17. juli 2015 Vi giftet oss på tinghuset med bare forloverne til stede og spiste middag på restaurant sammen med dem etterpå. Vi gjorde det på den måten fordi vi ikke hadde råd til noe mer da, og vi hadde ikke lyst til å vente med å gifte oss. Planen var egentlig å ha bryllupsfesten senere når vi fikk råd, men det ble aldri noe av. Anonymous poster hash: 08763...f31
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #16 Skrevet 17. juli 2015 Tinghuset, med forloverne. Kun forloverne visste, inviterte de med på middag etterpå før vi dro hjem Anonymous poster hash: f7357...e90
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #17 Skrevet 17. juli 2015 Vi reiste på ferie bare vi to og kom hjem som gift. Giftet oss på ambasaden i landet vi ferierte i. Vi hadde det fantastisk, aldri angret på det valget. Anonymous poster hash: 3f723...000
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #18 Skrevet 17. juli 2015 Lite gjester, ca 35 stk hvorav 11 var barn. Vielse i kirken. Hjem til foreldre for lett lunsj. Kaffe og kos i sola i hagen. Hjem og legge barn, så gikk alle voksne ut og spiste på restaurant kl 20. Alle betalte for seg selv på restauranten, utenom forlovere med partnere. De betalte vi for. Rimelig og utrolig koselig bryllup. Informerte om alt til alle gjestene på forhånd slik at det var valgfritt å spise ute. Alle inviterte syntes det var en flott idé, og ingen kommenterte at de måtte betale selv. Men så har vi da også flotte venner! Anonymous poster hash: 27735...e6e
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #19 Skrevet 17. juli 2015 Vi giftet oss uten at noen visste om det. Hadde et enkelt og uhøytidelig selskap (på oppfordring etterpå) hvor vi serverte spekemat og litt forskjellig, og gjestene hadde med drikke etter eget behov. Anonymous poster hash: 5cc21...97f
Violeta Skrevet 17. juli 2015 #20 Skrevet 17. juli 2015 Giftet oss på kirkekontoret, jeg i bunad. Hadde koselig middag hjemme med søsken, foreldre, besteforeldre og forlovere etterpå. Kaffe og nattmat etterhvert Jeg var gravid så orket ikke noe stor fest. Den skal vi ta senere, men da blir det en uformell fest med slekt og venner Perfekt for oss.
Iiiiik Skrevet 17. juli 2015 #21 Skrevet 17. juli 2015 Vi hadde bryllupet på en fjellstue. Nesten alle kom på fredag, den kvelden var det fest. Dagen etter gikk gjestene fjelltur hvis de ville eller de slappet av med utebad og ro. Vielse med humanetisk forbund der. Gjestene var i hovedsak venner, ingen tanter og onkler. Avslappet bryllupsmiddag, men hvit kjole. Ønsket ikke hele slekta, vi var voksne og har lite kontakt med utvidet familie. De viktige for oss var vennene våre, det er jo dem vi forholder oss til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå