Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 Ville du gitt barnet ditt vallergan, hvis det slet med innsovning? Anonymous poster hash: f312a...985
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #2 Skrevet 16. juli 2015 Godt mulig det. Fikk det selv som barn vet jeg, så hvorfor ikke? Anonymous poster hash: d9738...b5e
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #3 Skrevet 16. juli 2015 Det skulle i såfall ha vært siste mulighet. Men søvnløshet for oss foreldre er psykisk terror. Har et kroniskt sykt barn, der vi måtte begynne med nattevåk igjen. Blir helt ødelagt av det. Anonymous poster hash: a59b9...d7a
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #4 Skrevet 16. juli 2015 Prøvde det med førstemann for 15 år siden, men hun ble bare mer hyper av det så vi kuttet det fort ut.. Anonymous poster hash: 84168...df7
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #5 Skrevet 16. juli 2015 Kun i samråd med lege. Anonymous poster hash: 960f1...f71
Mother Gothel Skrevet 16. juli 2015 #7 Skrevet 16. juli 2015 Har brukt det selv, og ville ALDRI gitt det til barna mine! (Eller noen andre for den slags skyld)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #8 Skrevet 16. juli 2015 Har brukt det selv, og ville ALDRI gitt det til barna mine! (Eller noen andre for den slags skyld) Hvorfor ikke? Anonymous poster hash: f312a...985
Mother Gothel Skrevet 16. juli 2015 #9 Skrevet 16. juli 2015 Har brukt det selv, og ville ALDRI gitt det til barna mine! (Eller noen andre for den slags skyld) Hvorfor ikke?Anonymous poster hash: f312a...985 Fordi den hangoveren man får av de pillene er grusom :/ Ikke virker de noe særlig på søvnen heller, man blir bare uggen. Og jeg har prøvd mye piller i mitt liv, så jeg vet hva jeg snakker om..
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #10 Skrevet 16. juli 2015 Har brukt det selv, og ville ALDRI gitt det til barna mine! (Eller noen andre for den slags skyld)Hvorfor ikke?Anonymous poster hash: f312a...985 Fordi den hangoveren man får av de pillene er grusom :/ Ikke virker de noe særlig på søvnen heller, man blir bare uggen. Og jeg har prøvd mye piller i mitt liv, så jeg vet hva jeg snakker om.. Du vet jo tydeligvis ikke hva du snakker om når det gjelder Vallergan til barn da .... Jeg ba legen om hjelp etter nesten 4 år med dårlig søvn. Spurte etter melatonin, men fikk beskjed om at de prøver ut Vallergan først. Jenta vår får 2,5 ml hver kveld, men skal slutte om et par uker for å se om det er bedre eller om vi skal prøve melatonin. Jeg vil ikke ha henne på Vallergan for lenge. Endelig sover hun godt og er mye bedre humør og mye mer opplagt! Får de rett dose får de ikke hangover som regel. Anonymous poster hash: 2b8bb...2b2
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #11 Skrevet 16. juli 2015 Har brukt det selv, og ville ALDRI gitt det til barna mine! (Eller noen andre for den slags skyld)Hvorfor ikke?Anonymous poster hash: f312a...985 Fordi den hangoveren man får av de pillene er grusom :/ Ikke virker de noe særlig på søvnen heller, man blir bare uggen. Og jeg har prøvd mye piller i mitt liv, så jeg vet hva jeg snakker om..Du vet jo tydeligvis ikke hva du snakker om når det gjelder Vallergan til barn da .... Jeg ba legen om hjelp etter nesten 4 år med dårlig søvn. Spurte etter melatonin, men fikk beskjed om at de prøver ut Vallergan først. Jenta vår får 2,5 ml hver kveld, men skal slutte om et par uker for å se om det er bedre eller om vi skal prøve melatonin. Jeg vil ikke ha henne på Vallergan for lenge. Endelig sover hun godt og er mye bedre humør og mye mer opplagt! Får de rett dose får de ikke hangover som regel. Anonymous poster hash: 2b8bb...2b2 Hvorfor ikke på vallergan for lenge? Anonymous poster hash: f312a...985
Mother Gothel Skrevet 16. juli 2015 #12 Skrevet 16. juli 2015 Har brukt det selv, og ville ALDRI gitt det til barna mine! (Eller noen andre for den slags skyld)Hvorfor ikke?Anonymous poster hash: f312a...985 Fordi den hangoveren man får av de pillene er grusom :/ Ikke virker de noe særlig på søvnen heller, man blir bare uggen. Og jeg har prøvd mye piller i mitt liv, så jeg vet hva jeg snakker om.. Du vet jo tydeligvis ikke hva du snakker om når det gjelder Vallergan til barn da .... Jeg ba legen om hjelp etter nesten 4 år med dårlig søvn. Spurte etter melatonin, men fikk beskjed om at de prøver ut Vallergan først. Jenta vår får 2,5 ml hver kveld, men skal slutte om et par uker for å se om det er bedre eller om vi skal prøve melatonin. Jeg vil ikke ha henne på Vallergan for lenge. Endelig sover hun godt og er mye bedre humør og mye mer opplagt! Får de rett dose får de ikke hangover som regel. Anonymous poster hash: 2b8bb...2b2 Så bra at det har hjulpet for dere Jeg snakker kun av egen erfaring, ja, men fikk litt skrekken av de der, som liksom skulle være så fine og omtrent uten bivirkninger. Og den følelsen jeg hadde i kroppen unner jeg ingen. Melatonin merket jeg ikke noe av når jeg prøvde, men det skal jo heller ikke gis til barn (eller noen under 70 eller noe helst..)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #13 Skrevet 16. juli 2015 Jeg har prøvd Vallergan som voksen (pillene) pga søvnvansker. Én pille gav ingen effekt på sovingen, to piller gjorde meg trøtt, sløv og "hungover" til langt på dag. Hadde ikke prøvd det på en baby, men muligens på større barn som kan uttrykke hvordan de har det. Anonymous poster hash: 5014d...529
Mandala Skrevet 16. juli 2015 #14 Skrevet 16. juli 2015 (endret) Selvsagt, hvis barnet virkelig slet med søvnen. Det er grusomt for oss voksne når barna ikke sover, men det er vel så ille for de små. Endret 16. juli 2015 av Mandala
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #15 Skrevet 17. juli 2015 Vi prøvde, men det virket ikke. Anonymous poster hash: 0d2c3...114
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #16 Skrevet 17. juli 2015 Aldri! Mine barn sov ikke før de var 3, men jeg gir de virkelig ikke medisiner allikevel. Synes det er så fælt at folk gjør det! Anonymous poster hash: 70a3e...44d
stratosku Skrevet 17. juli 2015 #17 Skrevet 17. juli 2015 Nei, nei, nei! Det skulle isåfall vært aller siste mulighet. Ville prøvd mye annet og vi skulle alle vært bra desperate før jeg ville gitt den Vallergan.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #18 Skrevet 17. juli 2015 Hadde prøvd det hvis legen anbefalte det. Med mindre jeg visste bedre selv da, f.eks. om jeg visste at det lå noe annet bak søvnproblemene som heller burde vært tatt tak i. Anonymous poster hash: 8685b...a21
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #19 Skrevet 17. juli 2015 En av mine er sju, og sover fremdeles ikke. Hun sliter med det selv, og er så trøtt men får ikke til å sovne. Når hun endelig sovner, våkner hun etter bare noen timer. Det er ikke sånn at man går sånne skritt for at ungen ikke i sovner før halv ti og man mangler voksentid. Det er faktisk et stort problem for ungen, og den blir kanskje halv fire før hun besvimer av utmattelse enkelte netter. Men vallergan virket dessverre ikke. Anonymous poster hash: 0d2c3...114
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå