Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 Noen med erfaring fra den eller liknende eggløsningstester? Har brukt den i ca ti mnd. Har ikke helt regelmessig mens. Er prøvere. Føler den "gjetter" eggløsning, ikke faktisk kan merke det på målingene.. Er klar over at det kan være andre grunner til at det ikke klaffer for oss denne gangen.. Men kommer ikke bort fra tanken om at den egentlig er unødvendig. Det er ikke alltid jeg kjenner eggløsning selv, men har følt den flere ganger- da ikke på den dagen babycom har sagt jeg hadde. Den stemmer heller ikke hvis jeg regner to uker tilbake fra jeg faktisk får mens.. Hva føler dere? Begynner å bli lei de hersens målingene hver morgen.. Anonymous poster hash: d5e46...e92
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #2 Skrevet 16. juli 2015 Jeg bruker ladycomp Har prøvd å bli gravid siden februar.. Føler ladycomp er ubrukelig som prevensjon på meg ivertfal... Hva er forskjellen på ladycomp og babycomp da? Anonymous poster hash: ad8b2...b56
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #3 Skrevet 16. juli 2015 Jeg bruker ladycomp Har prøvd å bli gravid siden februar.. Føler ladycomp er ubrukelig som prevensjon på meg ivertfal... Hva er forskjellen på ladycomp og babycomp da? Anonymous poster hash: ad8b2...b56 Vi har prøvd lenge.. Forskjellen er i alle fall prisen :-p men tror det er det her med kjønnsindikator og at den kan brukes som graviditetstest eller noe sånn.. Fikk forklart at den var mer for de som prøvde enn de som trengte prevansjon.. Føler du den får til riktig eggløsningsdag da? Anonymous poster hash: d5e46...e92
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #4 Skrevet 16. juli 2015 Jeg bruker ladycomp Har prøvd å bli gravid siden februar.. Føler ladycomp er ubrukelig som prevensjon på meg ivertfal... Hva er forskjellen på ladycomp og babycomp da? Anonymous poster hash: ad8b2...b56 Vi har prøvd lenge.. Forskjellen er i alle fall prisen :-p men tror det er det her med kjønnsindikator og at den kan brukes som graviditetstest eller noe sånn.. Fikk forklart at den var mer for de som prøvde enn de som trengte prevansjon.. Føler du den får til riktig eggløsningsdag da? Anonymous poster hash: d5e46...e92 Jeg får også vite med en gang hvis jeg blir gravid. Da kommer alle lysene til å blinke. (Alle fargene). Det er pga da er temperaturen høy. Ikke sant? Jeg har stor variasjon i syklusene... Ladycompen har ikke skjønt seg på kroppen min enda 😨😨😧😧 Den har gitt eggløsning på dager da jeg har vært på fest f.eks (jeg har alltid høy temperatur når jeg har drukket alkohol) Jeg aner virkelig ikke når jeg har eggløsning og føler ikke at ladycomp hjelper. Dette er min erfaring... ladycomp gir rødt på dager hvor jeg kan bli gravid.. ca 80 % av tiden = ikke særlig bra prevensjon 😨😨 Anonymous poster hash: ad8b2...b56
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #5 Skrevet 16. juli 2015 Ladycomp Og babycomp er det samme bortsett fra at babycomp har tilleggsfunksjoner som kjønn. Jeg har hatt ladycomp i 5 år. Ladycom viser også graviditet. Men det tok ganske lang tid etter forventet mens. Jeg har ustabile lange sykluser og det tok 10 dager extra sammenlignet med en graviditetstest. Det som er viktig, som en av dere nevner, drikker dere alkohol, har feber, sover lite er det vanskelig å beregne temperaturen. Det er IKKE maskinen sin feil, men noe dere Må tenke på. Temperaturen må måles så fort du våkner og før du står opp eller gjør noe annet ellers gjelder den ikke. Har brukt den både for å bli gravid og unngå graviditet. Jeg har sykluser på mellom 26-36 dager. Anonymous poster hash: 3bb0c...492
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #6 Skrevet 17. juli 2015 Ladycomp Og babycomp er det samme bortsett fra at babycomp har tilleggsfunksjoner som kjønn. Jeg har hatt ladycomp i 5 år. Ladycom viser også graviditet. Men det tok ganske lang tid etter forventet mens. Jeg har ustabile lange sykluser og det tok 10 dager extra sammenlignet med en graviditetstest. Det som er viktig, som en av dere nevner, drikker dere alkohol, har feber, sover lite er det vanskelig å beregne temperaturen. Det er IKKE maskinen sin feil, men noe dere Må tenke på. Temperaturen må måles så fort du våkner og før du står opp eller gjør noe annet ellers gjelder den ikke. Har brukt den både for å bli gravid og unngå graviditet. Jeg har sykluser på mellom 26-36 dager. Anonymous poster hash: 3bb0c...492 Bruker dere kondom når du har røde dager da? Jeg har altfor mange røde dager. Men nå ønsker vi å bli gravid, men umulig å vite når eggløsning er... Jeg måler med en gang jeg våkner, kan ikke Røyse meg nei.. Mine sykluser er fra 27 til 33 Anonymous poster hash: ad8b2...b56
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #7 Skrevet 17. juli 2015 Grunnen til at du har så mange røde dager er for at dem viser rødt til eggløsningen har vært og eggløsningen er som regel 14 dager før neste mens (lutefasen er som regel 14 dager) med lange sykluser får du dermed mye røde dager. Vi bruker ikke kondom, hopper av i svingen, funket i 4.5 år. Anonymous poster hash: 3bb0c...492
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #8 Skrevet 17. juli 2015 Jeg har 11 dager fra eggløsning til mens. Jeg har et hoppe av i svingen barn fra før skjønner du.. litt skummel metode 😃😜 Anonymous poster hash: ad8b2...b56
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #9 Skrevet 17. juli 2015 Jeg har brukt ladycomp i 14 år, fungert som bare det i alle disse årene, har alltid hatt eggløsning når den sier og planlagt alle tre barna med den. Så for meg har den vært super👍 Anonymous poster hash: 12a2e...84d
Violeta Skrevet 17. juli 2015 #10 Skrevet 17. juli 2015 Jeg har brukt ladycomp i 14 år, fungert som bare det i alle disse årene, har alltid hatt eggløsning når den sier og planlagt alle tre barna med den. Så for meg har den vært super👍 Anonymous poster hash: 12a2e...84d Samme her! Bortsett fra at vi glemte oss i farten på eggløsningsdag en gang i fjor og det resulterte i lillesøster i magen Men det var jo ikke ladycompen sin feil
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #11 Skrevet 17. juli 2015 Jeg har brukt ladycomp i 14 år, fungert som bare det i alle disse årene, har alltid hatt eggløsning når den sier og planlagt alle tre barna med den. Så for meg har den vært super👍 Anonymous poster hash: 12a2e...84d Samme her! Bortsett fra at vi glemte oss i farten på eggløsningsdag en gang i fjor og det resulterte i lillesøster i magen Men det var jo ikke ladycompen sin feil Så heldig dere er da 💟 Hvordan får dere beskjed om når eggløsning er? Anonymous poster hash: ad8b2...b56
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #12 Skrevet 18. juli 2015 Hmm.. Vi får se da. I følge den hadde jeg el i dag, men jeg tror den var for to dager siden.. Anonymous poster hash: d5e46...e92
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #13 Skrevet 22. juli 2015 Jeg får aldri beskjed når eggløsning er... Er ikke det meningen da? Anonymous poster hash: ad8b2...b56
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #14 Skrevet 22. juli 2015 Når du sier du kjenner eggløsningen, hvordan kan du vite at det du kjenner er akkurat at du slipper egget? Jeg kjenner eggløsning hver måned, veldig vondt, men jeg vet jo ikke om smerten er siste del av modning før egget slippes, akkurat at egget slippes eller at eggstokken normaliserer seg etter at egget er sluppet..... Mitt inntrykk er at disse målemetodene er supre for de med regelmessige sykluser, for de med uregelmessige er det noe dritt. Anonymous poster hash: f3cb8...ec9
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #15 Skrevet 23. juli 2015 Når du sier du kjenner eggløsningen, hvordan kan du vite at det du kjenner er akkurat at du slipper egget? Jeg kjenner eggløsning hver måned, veldig vondt, men jeg vet jo ikke om smerten er siste del av modning før egget slippes, akkurat at egget slippes eller at eggstokken normaliserer seg etter at egget er sluppet..... Mitt inntrykk er at disse målemetodene er supre for de med regelmessige sykluser, for de med uregelmessige er det noe dritt. Anonymous poster hash: f3cb8...ec9 For meg er det egentlig dritt. Ikke til noe hjelp Anonymous poster hash: ad8b2...b56
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #16 Skrevet 23. juli 2015 Når du sier du kjenner eggløsningen, hvordan kan du vite at det du kjenner er akkurat at du slipper egget? Jeg kjenner eggløsning hver måned, veldig vondt, men jeg vet jo ikke om smerten er siste del av modning før egget slippes, akkurat at egget slippes eller at eggstokken normaliserer seg etter at egget er sluppet..... Mitt inntrykk er at disse målemetodene er supre for de med regelmessige sykluser, for de med uregelmessige er det noe dritt. Anonymous poster hash: f3cb8...ec9 Det kan jeg ikke vite, men føler ikke den er til å stole på. Anonymous poster hash: d5e46...e92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå