Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 Jeg har så lyst til å foreslå analsex for kjøresten. Jeg har hatt det før, og liker det godt 😬 Men han jeg er sammen med nå har så stor penis at jeg er redd for om det er skadelig på noen måte? Vil ikke ødelegge endetarmen heller.. Anonymous poster hash: adf26...d1e
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #2 Skrevet 16. juli 2015 Er ikke tarmene du ødelegger, men lukkemuskelen Anonymous poster hash: 6a2cd...d0b
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #3 Skrevet 16. juli 2015 Er ikke tarmene du ødelegger, men lukkemuskelen Anonymous poster hash: 6a2cd...d0b Så lukkemuskelen kan faktisk bli ødelagt av litt analsex?! Han er stor, men ikke gigantisk heller.. Anonymous poster hash: adf26...d1e
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #4 Skrevet 16. juli 2015 Ikke av "litt" analsex, men ja regelmessig analsex KAN skade den. Mulig det er godt, men det er ikke meningen.. Anonymous poster hash: 6a2cd...d0b
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #5 Skrevet 16. juli 2015 Regelmessig analsex ikke bare kan, men i fleste tilfeller ødelegger lukkemuskelen. Spør dem som jobber på sykehjem og har homofile pasienter. Ikke noe pent syn. Anonymous poster hash: b7520...b14
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #6 Skrevet 16. juli 2015 Regelmessig analsex ikke bare kan, men i fleste tilfeller ødelegger lukkemuskelen. Spør dem som jobber på sykehjem og har homofile pasienter. Ikke noe pent syn. Anonymous poster hash: b7520...b14 La til kan fordi "regelmessig" er relativt Anonymous poster hash: 6a2cd...d0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå