Gå til innhold

Fjerne føflekker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har noen føflekker jeg skulle ha fjernet, legen mener de ikke ser skummel ut. De gjør gjerne ikke det, men de er på litt uheldige steder. Ikke skjønnhetsmessig, men type rundt der bh er og ved buksekanten. De står litt ut, har alltid gjort det, men jeg skrapet de opp så ofte på disse stedene. Kan jeg forlange de fjernet av fastlege, eller må jeg gå privat?

Anonymous poster hash: 4437c...20a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis legen din gjør sånt, så tar han de bort. Hvis ikke så blir du henvist Jeg har tatt bort både hos fastlege og hudlege

Skrevet

Jeg fjernet tre slike hos min fastlege for et par år siden.

Anonymous poster hash: 110a3...42d

Skrevet

Takk for svar, han sier han ikke gjør det fordi de ikke ser skummel ut, da er det ikke grunn til å fjerne de...

Skrevet

Du betaler for det, så da kan du be om det.

Skrevet

Gå til en annen lege eller be om henvisning til hudlege. Eller du kan selv bestille time hos en privatpraktiserende og få det gjort ganske kjapt.

Anonymous poster hash: 5354d...132

Skrevet

Hei.

Har noen føflekker jeg skulle ha fjernet, legen mener de ikke ser skummel ut. De gjør gjerne ikke det, men de er på litt uheldige steder. Ikke skjønnhetsmessig, men type rundt der bh er og ved buksekanten. De står litt ut, har alltid gjort det, men jeg skrapet de opp så ofte på disse stedene. Kan jeg forlange de fjernet av fastlege, eller må jeg gå privat?

Anbefaler deg å dra til en hudspesialist, jeg fjernet 8 føflekker, de 4 første hos huds. De andre 4 hos en fastlegen. De som ble fjernet hos fastlegen ble drit styggt etter på.

Hadde også den ene under puppen, der har jeg nå ett stort arr som ser ut mer som en blemme. Hun sa stingene skulle falle av seg selv, noe de ikke gjorde. Jeg gikk rundt med sting på 4 føflekker i 3 uker.

Så fant jeg ut neida det er jo fastlegen som skal fjerne det. Ble ikke opplyst om noe annet!

Anonymous poster hash: 5be4b...3f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...