Gå til innhold

Noen som har vært i mineralparken i Evje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes du om stedet? Bodde dere der? Hvordan var det?

Anonymous poster hash: acdf7...65b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var der forrige uke.

Parken er bitteliten: en lekeplass, et stort sjakkbrett, ei badestrand, ei bukkene bruse-bro som mine barn elsket å gå ut på, selve utstillingshallen inne i fjellet med alle steinene fra hele verden, og et telt hvor de hadde samlet aktivitene som koster penger: knuse stein, lage smykke/armbånd, slipe stein, vaske sand i gullgraverrenna.

Ungene elsket å være der (mest pga lekeplassen), men jeg sjøl sitter igjen med en heller negativ opplevelse, fordi det var altfor få ansatte der så vi måtte vente i evigheter før vi fikk hjelp til å gjøre ting i smykke-teltet, (jeg kunne seriøst ha tatt med meg steiner, armbånd, smykker, og poser med sand til gullgraverrenna i bøtter og spann om jeg ville), og de som jobbet der var ganske lite behjelpelige - både i smykke-teltet og i kafe-boden.

Når parken stenger kl 18.00 er det fritt fram å oppholde seg der for alle, eneste er at du da ikke får gå på utstillingen eller i smykke-teltet, men unga mine ville bare på lekeplassen anyway, så hadde vært billigere for meg å bare gå dit etter stengetid :P

That being said - utstillingen inne i fjellet var helt ok, og jeg angrer sånn sett ikke på at vi dro dit, men jeg drar der nok aldri igjen.

Vi bodde på Evje Park Apartments, og om det stedet har jeg bare en ting å si: styr unna! Med mindre du liker å betale for skitne, lytte, og mangelfullt utstyrte leiligheter, hvor du i tilliegg deler en bitteliten terrasse/uteplass med leiligheten ved siden av.

Har en venninne som bodde på bobil-campen på Mineralparken samtidig, og de fikk servert ferske rundstykker på frontruta hver morgen, og hun skrøt i tillegg av dusjanlegget der, så campingplassen der kan sannsynligvis anbefales :P

Anonymous poster hash: a24e2...112

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...