Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 Inviterte ei venninne og hennes sønn på båttur. Mine barn elsker å kjøre båt, mens hennes bare maste om å få bade. Bade kan man gjøre på en strand, trenger ikke på båttur for det! Venninnen gikk av måten litt sur, fordi vi ikke stoppet for å bade. Så utakknemlig! Blir leenge til de blir invitert på båttur igjen! Anonymous poster hash: b569b...dba
Marriet Skrevet 16. juli 2015 #2 Skrevet 16. juli 2015 Hoho - det var det vennskapet? Det er nesten søtt og trist på samme tid, hvis dette stemmer.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #3 Skrevet 16. juli 2015 *knegg* Anonymous poster hash: 6b771...249
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 16. juli 2015 #4 Skrevet 16. juli 2015 Kjeder du deg i dag? Eller har du bare dårlig fantasi?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #5 Skrevet 16. juli 2015 Når man er på båttur er det helt naturlig å stoppe for bading. Skjønner venninna di godt! Anonymous poster hash: b4903...5f7
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #6 Skrevet 16. juli 2015 He he Om hun både ville bade og bli med dere på båttur burde hun spurt om det før hun takket ja til en båttur. Det at hun la mye mer i din invitasjon får hun ta på egen kappe. Anonymous poster hash: 1a21b...4f6
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #7 Skrevet 16. juli 2015 Når man er på båttur er det helt naturlig å stoppe for bading. Skjønner venninna di godt!Anonymous poster hash: b4903...5f7 Nei det er det ikke. Vi har vært på båttur 5 ganger så langt hos mine foreldre og ingen av de har inneholdt bading. Anonymous poster hash: 1a21b...4f6
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #8 Skrevet 16. juli 2015 For meg er det helt naturlig å bade når man er på båttur. Altså.. Man er tross alt allerede ute og koser seg med båt, hvis noen vil bade er vel ikke det helt galt. Anonymous poster hash: 82bfb...763
Gjest Minnieropptatt Skrevet 16. juli 2015 #9 Skrevet 16. juli 2015 Skjønner venninna di godt. Du kunne i det minste sagt ifra om at det ikke blei noe bading samtidig som du inviterte!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #10 Skrevet 16. juli 2015 For meg er det helt naturlig at man bader, er man på båttur på sommeren, og det er fint vær. Anonymous poster hash: 459ed...379
petitt Skrevet 16. juli 2015 #11 Skrevet 16. juli 2015 Du er den egoistiske, drar man flere på tur så tar man hensyn til hva alle vil og på en båttur så er det da helt vanlig å bade litt også.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #12 Skrevet 16. juli 2015 For oss er det helt vanlig å stoppe for et bad når det er fint vær og man er på båttur. Så mulig hun hadde forventet det og sagt til barnet at det ble bading. Anonymous poster hash: a7c31...6ca
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #13 Skrevet 16. juli 2015 Synes dere er rare og sære begge to. Skjønner ikke hva som er problemet med å stoppe å bade litt, og skjønner ikke at det er noe å bli sur for at det ikke ble bading. Anonymous poster hash: c4130...584
SuperFries Skrevet 16. juli 2015 #14 Skrevet 16. juli 2015 Alltid bading når man er på båttur i fint vær om sommeren. Det er noe veldig spesielt å kunne hoppe fra båten og rett i havet.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #15 Skrevet 16. juli 2015 Her er det jo enkelt og greit snakk om ulike forventninger. Sønnen (og kanskje venninna) hadde en forestilling om at båtturen også innbefattet bading. Dere hadde andre tanker.Jeg liker å strekke meg for gjestene mine, og hadde selvsagt stoppet for bading. Har ikke båt selv, så vet egentlig ikke hva som er vanlig på en båttur. Men de gangene jeg har blitt invitert med på båttur, har det vært muligheter for bading underveis. Anonymous poster hash: 04d7e...bf1
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #16 Skrevet 16. juli 2015 Snakk om å konstruere problemer. Hva var problemet med å ta et lite badestopp om noen ønsket det? Hadde turen blitt ødelagt av det? Anonymous poster hash: 451d7...6d9
Yellow Brick Road Skrevet 17. juli 2015 #17 Skrevet 17. juli 2015 Du trenger sikkert ikke invitere dem igjen heller, for de har nok ikke særlig lyst til å være med. Snakk om å være vanskelig. Jeg vet forresten ikke om jeg kan ta dette helt alvorlig heller.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #18 Skrevet 17. juli 2015 Er været godt ville jeg regnet med å få bade på en båttur! En annen gang hadde jeg bare takket nei, no problem! Anonymous poster hash: eda3b...5e8
Tulla99 Skrevet 17. juli 2015 #19 Skrevet 17. juli 2015 Når man inviterer med gjester på tur så er det vel normal høflighet å være litt lydhør for hva gjestene ønsker. Fatter ikke hvorfor du ikke bare kunne ta en stopp og la barna som maset om å bade få ta seg en dukkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå