Gå til innhold

Hvem er den utakknemlige her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inviterte ei venninne og hennes sønn på båttur. Mine barn elsker å kjøre båt, mens hennes bare maste om å få bade. Bade kan man gjøre på en strand, trenger ikke på båttur for det! Venninnen gikk av måten litt sur, fordi vi ikke stoppet for å bade. Så utakknemlig! Blir leenge til de blir invitert på båttur igjen!

Anonymous poster hash: b569b...dba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoho - det var det vennskapet?

Det er nesten søtt og trist på samme tid, hvis dette stemmer.

Skrevet

*knegg*

Anonymous poster hash: 6b771...249

Skrevet

Kjeder du deg i dag? Eller har du bare dårlig fantasi?

Skrevet

Når man er på båttur er det helt naturlig å stoppe for bading. Skjønner venninna di godt!

Anonymous poster hash: b4903...5f7

Skrevet

He he Om hun både ville bade og bli med dere på båttur burde hun spurt om det før hun takket ja til en båttur. Det at hun la mye mer i din invitasjon får hun ta på egen kappe.

Anonymous poster hash: 1a21b...4f6

Skrevet

Når man er på båttur er det helt naturlig å stoppe for bading. Skjønner venninna di godt!Anonymous poster hash: b4903...5f7

Nei det er det ikke. Vi har vært på båttur 5 ganger så langt hos mine foreldre og ingen av de har inneholdt bading.

Anonymous poster hash: 1a21b...4f6

Skrevet

For meg er det helt naturlig å bade når man er på båttur. Altså.. Man er tross alt allerede ute og koser seg med båt, hvis noen vil bade er vel ikke det helt galt.

Anonymous poster hash: 82bfb...763
Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Skjønner venninna di godt. Du kunne i det minste sagt ifra om at det ikke blei noe bading samtidig som du inviterte!

Skrevet

For meg er det helt naturlig at man bader, er man på båttur på sommeren, og det er fint vær. 

Anonymous poster hash: 459ed...379
Skrevet

Du er den egoistiske, drar man flere på tur så tar man hensyn til hva alle vil og på en båttur så er det da helt vanlig å bade litt også.

Skrevet

For oss er det helt vanlig å stoppe for et bad når det er fint vær og man er på båttur. Så mulig hun hadde forventet det og sagt til barnet at det ble bading. 

Anonymous poster hash: a7c31...6ca
Skrevet

Synes dere er rare og sære begge to. Skjønner ikke hva som er problemet med å stoppe å bade litt, og skjønner ikke at det er noe å bli sur for at det ikke ble bading.

Anonymous poster hash: c4130...584

Skrevet

Alltid bading når man er på båttur i fint vær om sommeren. Det er noe veldig spesielt å kunne hoppe fra båten og rett i havet.

Skrevet

Her er det jo enkelt og greit snakk om ulike forventninger. Sønnen (og kanskje venninna) hadde en forestilling om at båtturen også innbefattet bading. Dere hadde andre tanker.
Jeg liker å strekke meg for gjestene mine, og hadde selvsagt stoppet for bading.

Har ikke båt selv, så vet egentlig ikke hva som er vanlig på en båttur. Men de gangene jeg har blitt invitert med på båttur, har det vært muligheter for bading underveis.

Anonymous poster hash: 04d7e...bf1
Skrevet

Snakk om å konstruere problemer. Hva var problemet med å ta et lite badestopp om noen ønsket det? Hadde turen blitt ødelagt av det?

Anonymous poster hash: 451d7...6d9

Skrevet

Du trenger sikkert ikke invitere dem igjen heller, for de har nok ikke særlig lyst til å være med.   Snakk om å være vanskelig. Jeg vet forresten ikke om jeg kan ta dette helt alvorlig heller.  

Skrevet

Er været godt ville jeg regnet med å få bade på en båttur! En annen gang hadde jeg bare takket nei, no problem!

Anonymous poster hash: eda3b...5e8

Skrevet

Når man inviterer med gjester på tur så er det vel normal høflighet å være litt lydhør for hva gjestene ønsker.

Fatter ikke hvorfor du ikke bare kunne ta en stopp og la barna som maset om å bade få ta seg en dukkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...