Ylajali*84 Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 Jeg har en fireåring i hus, og de siste månedene er han blitt utrolig rampete.. Det virker som han gjør alt han kan for å få meg sint.. Han går målbevisst bort til lillesøster for å ødelegge det hun gjør, han klipper i duken, han kaster ting på gulvet og går derfra med et glis om munnen, og om jeg ber han om noe om det er å slutte med noe som ikke er lov eller om det er å hjelpe med noe så skjer ikke det... Osvosv.. Før var han alltid en sånn snill og flink gutt. Det hjelper ikke at jeg blir veldig fort sint, framfor å greie å holde meg rolig. Når jeg prøver å snakke rolig med han så kan han knipe meg eller skalle meg eller andre ting for å vippe meg av pinnen.. Er dette vanlig?? Hva kan jeg gjøre??
Ylajali*84 Skrevet 17. juli 2015 Forfatter #2 Skrevet 17. juli 2015 Hvordan er dere andres fireåringer? :-)
Mamma_til_2 Skrevet 17. juli 2015 #3 Skrevet 17. juli 2015 Men hvordan reagere du når han gjør dette, du sier du snakker med han og at han da skaller, kniper ol hva gjør du da? Det er lov for foreldre og bli sint på slik oppførsel for det er ikke ok. Sett han i en stol med ryggen til der og la han sitte der til han er klar for og si unnskyld! Han vill ha en reaksjon og ikke dill dall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå