Gå til innhold

Venninnene mine mener at jeg må slippe mannen til

Anbefalte innlegg

Skrevet

i nr 2 fordi analsex er sååå fantastisk. Jeg har hatt det med flere partnere, og nei, det er ikke fantastisk, men vondt og ekkelt og gir meg ingenting. Har også hatt "uhell" flere ganger, noe som er ekstra ekkelt. Har hemorroider etter fødsler som ikke går vekk, og har vondt med å gå på do hver gang. Så jeg orker ikke prøve noe analsex mer, og samboer er ikke akkurat forsiktig (kjørte den rett inn etter fødselen - ca 4 uker etter, greit at jeg sa at jeg ikke hadde vondt, men det går an å være forsiktig første gang etter fødsel??). Her har samboer ikke sexlyst, men hintet frem om analsex flere ganger i fylla. Hva synes dere, har jeg selv skyld i sølibaten siden jeg ikke slipper han til?

Anonymous poster hash: 2f1b4...9c3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du skal ikke gjøre noe som er vondt og potensielt skadelig hvis han ikke inngir noen tillit!

Jeg gjør det gjerne med min mann, men han har aldri vist seg tilliten uverdig, og ville aldri gjøre meg vondt!

Anonymous poster hash: 1546b...58e

Skrevet

Det har vel i all anstendighets navn hverken venninnene eller vi noe med?

Du gjør selvsagt ikke noe som byr deg i mot/er vondt samme hva andre sier.

Og om mannen bare tenner på analsex bor han kanskje sammen med feil kjønn?

Anonymous poster hash: 71125...43a

Skrevet

Er såååååå glad for at mannen min ikke vil ha analsex, at han vet at det er et bæsjehull. Jeg har aldri hatt frivillig sex i analsen, ble voldtatt der en gang men var i mot det før da og.

Ikke gjør noe du ikke vil, og for en hensynsløs mann du har ang sex! Man ødelegger sexlivet med å være så egoistisk i senga, tror han at alt dreier seg om han?

Anonymous poster hash: 010ad...1e8

Skrevet

Nei. Du skal ikke gjøre noe du ikke vil

Min mann tenner (dessverre)veldig på anal sex

Jeg syns det bare er ekkelt

Jeg nekter pga det er vondt

Anonymous poster hash: 24997...01b

Skrevet

Jeg har og prøvd analsex, men liker det ikke, synes det er veldig ubehagelig. Så derfor har jeg det ikke. Og det må bare mannen akseptere. Jeg suger gjerne, og han har fri tilgang til det rette hullet. Er han ikke fornøyd, får han finne noen andre.

Anonymous poster hash: a723d...0dd
Skrevet

Samboer her nekter å gå ned på meg fordi han synes det er ekkelt. Så jeg får ikke orgasme sammen med ham. Har ikke motivasjon til å ofre meg for ham da.

Skrevet

Synes både mannen din og venninnene dine er ufine. Vennene dine har ikke noe med dette og mannen din er ganske sær om han bare vil ha analsex og ikke viser hensyn.

Takker han ja til en strapon i rumpen selv?

Anonymous poster hash: 6fff9...cf1

Skrevet

For det første så kan dine såkalte venninner ryke og reise! Om de vet om din manns lyster så vet de vel også om dine hemoroider?

Gå til legen med hemoroidene og få deg et bedre toalettliv - det er pri 1!

Og jeg hadde ikke latt din mann slippe til i mitt rompehull om ham bare stakk den inn 1. Gang etter fødselen.

Jeg har prøvd analsex med et par partnere og aldri likt det før med mannen jeg deler seng med nå. Og ja, det er himmelsk!

Jeg er såklart "nybæsja" og ber om det selv når jeg er klar. Og jeg kjenner hans hint om han lyster og han leser meg kjapt om jeg er klar eller ikke.

Han er veldig våt selv og har mye sekret så trenger ikke glidemiddel heller.

Jeg har til og med vært så uheldig å gitt han en skikkelig drittjobb en håndfull ganger, og det er flaut!

Men han har aldri sagt eller vist noe rundt det! Tar ekstra godt vare på meg om han føler at jeg er flau.

DET er trygghet det :)

Analsex skal være godt for begge parter! Ellers er det ikke vits å ha det.

Anonymous poster hash: 4e3b5...c83

Skrevet

Mitt første råd er å slutte å snakke med dine venninner om sexlivet ditt eller mangel på.

Hva de syntes er greit seksuelt er ikke fasiten, hver person må finne ut hva de liker og syntes er greit i forhold til seg selv.

Å ha slike samtaler med dine venner som ikke egner å se din side av saken er lite produktivt og gjør ikke at du føler deg bedre på noen måte og da er det best å unngå disse samtalene.

Jeg personlig ville ikke hatt anal sex med en mann som ikke viser interesse for sex ellers, og kun hinter fram om sex i fylla og da kun anal sex. Når du i tillegg sier at han ikke skjønner at han må være forsiktig og du derfor ikke føler du kan stole på han i slike situasjoner noe som gjør at du vil spenne deg og da blir det selvsagt vondt.............

I og med at han aldri viser interesse for annen sex betyr ikke det at du går med på anal sex at sex tørken er over i så måte, joda du får sex men du har absolutt ingen garantier for at han vil ønske og gå med på å ha noen annen type sex en nettopp anal sex.

Og i og med at du sier at du syntes det gjør vondt og ikke liker det så gjør det ikke saken bedre for deg.

Er det bedre å bytte bort ingen sex mot sex du ikke liker?

Det er greit å til tider strekke seg litt for partneren og gå med på seksuelle ting som ikke er ditt eget første ønske (så lenge du selv føler du kan leve greit med det i ettertid) men det må skje når sexlivet er greit og begge er villige til å strekke seg for å dekke den andres behov.

Det høres ikke ut som din mann er særlig villig til å dekke opp dine behov, så hvorfor da gå på akkord med deg selv og gjøre noe du vet at du ikke ønsker for å dekke hans ønsker/behov.

Men som sagt det er bare slik jeg tenker, du må selv finne ut hvordan DU ser saken og hva som er rett for deg.

Mest av alt tenker jeg at dere må sette dere ned å tørre å snakke om sexlivet(og samlivet) og hva dere ønsker og trenger.

For det høres ut som dere er på forskjellige steder men om dere er glade i hverandre og vil det beste for hverandre begge to så er det alltids mulig å fikse opp i det. Men da må begge tørre å fortelle hva de trenger og ønsker og begge må være villig til å jobbe med ting og ville være der for partneren sin også. Så lenge en person ikke gidder å bry seg om partnerens ønsker, og velger å kjøre sitt eget løp så vil det ikke kunne fikses. (enten det er å ikke ønske å gjøre noe som helst for å dekke partnerens behov eller å ikke bry seg med at partnerens grenser blir helt overkjørt og at partneren ikke har det bra så lenge man får dekket egne lyster.)

Anonymous poster hash: ff662...c09
Skrevet

Hvis du vil holde på mannen din burde du la han gjøre hva han vil med deg, ellers kan han forlate deg for en annen. Gjør du det lenge nok så venner du deg nok til det. Tenk på noe annet, eller gå til din "happy place" mens han holder på.

Du vil vel ikke være ei snerpe heller?

Anonymous poster hash: 9980c...bc1

Skrevet

Hvis du vil holde på mannen din burde du la han gjøre hva han vil med deg, ellers kan han forlate deg for en annen. Gjør du det lenge nok så venner du deg nok til det. Tenk på noe annet, eller gå til din "happy place" mens han holder på.

Da får han bare forlate meg for en annen. Hvis han vil nyte det at jeg har vondt så kan han bare ha det så bra synes jeg. Og vi har prøvd mange ting bortsett fra analsex, så jeg er ingen snerpe. Vil bare ikke ha noe som ikke gir meg noe som helst nytelse og i tillegg er vondt og jævlig.

Skrevet

:sjokkert:

Anonymous poster hash: 5d0c4...e57

Skrevet

Hvorfor involverer du venninnene dine i sexlivet ditt på denne måten, og hvorfor føler de at de har noe med hvaslags sex du har med mannen din?

Skrevet

Hvorfor involverer du venninnene dine i sexlivet ditt på denne måten, og hvorfor føler de at de har noe med hvaslags sex du har med mannen din?

Altså, i min venninnegjeng deler vi alt som har med oss å gjøre - jeg delte kun det at mannen mistet lysten på meg og kun hinter til analsex i fylla, jeg var fortvilet og visste ikke hva jeg skulle gjøre, siden vi har total sextørke på grunn av mannen, og han både nekter å prate om det eller bå til familieterapi. Så ja, jeg har ikke noen annen plass å søke råd som i min venninnegjeng. En av venninnene mine har fått masse hjelp for å redde sitt forhold, der hun delte masse og søkte råd og støtte, for 3 års tid siden. De fleste i vennegjengen er visst tilhengere av analsex og kan ikke begripe hvorfor jeg er så kjip, og mener at jeg ikke kan klage på sextørke når jeg ikke går med på den sexen samboer vil ha.

Skrevet

Nei, du er ikke skyld i sølibatet, det er det hans antakelig homoseksuelle preferanser som er. Stakkars deg som har en sånn mann :(

Anonymous poster hash: da07b...726

Skrevet

Jeg skjønner uansett ikke hvorfor de mener de har noe med det og tror de kan bestemme dine seksuelle preferanser. 

I min venninnegjeng støtter vi hverandre og styrker hverandre, vi pusher ikke hverandre til å gjøre ting som føles helt feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...