Gå til innhold

Hva har dere som kveldskos? :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

:)))

 

Anonymous poster hash: 4630f...2fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting! Og jeg må ha noe, så jeg er veldig åpen for forslag og en tur på butikken :D har Pepsi Max nede på pikerommet da. Er på ferie hjemme hos mor og bruker å trekke meg tilbake i ni tiden på kvelden for å kose meg litt der nede, men det er tomt for snacks...

Skrevet

Vin, ost og kjøtt.

 

Anonymous poster hash: 0cdfa...e19

Skrevet

Knekkebrød og ost. Slanker meg.

 

Anonymous poster hash: 61009...b1b

Skrevet

Nå skal jeg finne meg litt superchips og godteri fra tax free!

Skrevet

Foreløbig et glass saft. Trakk ei tann i dag og har ikke spist noe enda😯 forslag til mat/snacs jeg kan spise som ikke gjør vondt?😛

 

Anonymous poster hash: 98367...129

Skrevet

Te med sukker. Jeg har våkenetter med nyfødt, som stort sett bare sover 10 min om gangen, og toåring som er all over the place fra morgen til kveld... Søvn? - Oppskrytt!



Anonymous poster hash: 555be...b77
Skrevet

Et glass vann med sitronskive og isbiter, en kiwi og en gresk youghurt med musli. Er 12 uker gravid og massivt oppblåst med smerter, så håper dette kan roe ned magen litt før jeg skal legge meg. 



Anonymous poster hash: fea41...e28
Skrevet

Chiapudding med vanilje og bringebær.

Skrevet

Yogurt naturell med hjemmelaget granola, akasiehonning, jordbær og bringebær. Nammenam!

 

Anonymous poster hash: f0d5b...6bd

Skrevet

Frukt etter lyst kuttet opp og lagt på en tallerken.

Ikke glem vannmelonen!

Skrevet

Vin, ost og kjøtt.

 

Anonymous poster hash: 0cdfa...e19

Æsj

 

Anonymous poster hash: 73906...4b6

Skrevet

Vannmelon her😊

 

Anonymous poster hash: f5f43...ce1

Skrevet

Hjemmelaget lasagne, salat og loff. :)

Skrevet

Hvis det ikke er et glass vin så storkoser jeg meg med en stor kopp Te. Gjerne to også :) 

Skrevet

En flaske vann, en halv rivotril mot smerter og spotify på øret. Hurra for ferie!

 

Anonymous poster hash: 55f1b...e0b

Skrevet (endret)

Jeg har vært skikkelig vill i nikkersjen og laget vafler (hadde noe laktosefri melk som jeg måtte bruke opp før vi drar på ferie).

😄

Sist dette skjedde var en gang i 2013, tror jeg. Den gangen lagde jeg røren og min far stekte. Denne gangen har jeg gjort begge deler. Kjæresten ble veldig glad og rørt. Jeg synes vafler er ganske overvurdert.

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Nutrilett bar

 

Anonymous poster hash: 2aeba...848

Skrevet

 

Vin, ost og kjøtt.

 

Anonymous poster hash: 0cdfa...e19

Æsj

 

Anonymous poster hash: 73906...4b6

 

Har du ikke lært å ikke si æsj til mat? :) Første jeg lærte barna mine! 

 

Anonymous poster hash: e2afb...54e

Skrevet

En flaske Alovera drikke og en halv kesam med litt havregryn og rosiner :) 



Anonymous poster hash: e2afb...54e
Skrevet

Kesam, jordbær og valnøtter 😊 og et halvt glass chablis etterpå🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...