Marriet Skrevet 16. juli 2015 #2 Skrevet 16. juli 2015 Ingenting! Og jeg må ha noe, så jeg er veldig åpen for forslag og en tur på butikken har Pepsi Max nede på pikerommet da. Er på ferie hjemme hos mor og bruker å trekke meg tilbake i ni tiden på kvelden for å kose meg litt der nede, men det er tomt for snacks...
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #3 Skrevet 16. juli 2015 Vin, ost og kjøtt. Anonymous poster hash: 0cdfa...e19
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #4 Skrevet 16. juli 2015 Knekkebrød og ost. Slanker meg. Anonymous poster hash: 61009...b1b
TPK Skrevet 16. juli 2015 #6 Skrevet 16. juli 2015 Nå skal jeg finne meg litt superchips og godteri fra tax free!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #7 Skrevet 16. juli 2015 Foreløbig et glass saft. Trakk ei tann i dag og har ikke spist noe enda😯 forslag til mat/snacs jeg kan spise som ikke gjør vondt?😛 Anonymous poster hash: 98367...129
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #8 Skrevet 16. juli 2015 Te med sukker. Jeg har våkenetter med nyfødt, som stort sett bare sover 10 min om gangen, og toåring som er all over the place fra morgen til kveld... Søvn? - Oppskrytt! Anonymous poster hash: 555be...b77
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #11 Skrevet 16. juli 2015 Et glass vann med sitronskive og isbiter, en kiwi og en gresk youghurt med musli. Er 12 uker gravid og massivt oppblåst med smerter, så håper dette kan roe ned magen litt før jeg skal legge meg. Anonymous poster hash: fea41...e28
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #13 Skrevet 16. juli 2015 Yogurt naturell med hjemmelaget granola, akasiehonning, jordbær og bringebær. Nammenam! Anonymous poster hash: f0d5b...6bd
Oktavia Skrevet 16. juli 2015 #14 Skrevet 16. juli 2015 Frukt etter lyst kuttet opp og lagt på en tallerken. Ikke glem vannmelonen!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #15 Skrevet 16. juli 2015 Vin, ost og kjøtt. Anonymous poster hash: 0cdfa...e19 Æsj Anonymous poster hash: 73906...4b6
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #16 Skrevet 16. juli 2015 Vannmelon her😊 Anonymous poster hash: f5f43...ce1
La rubia Skrevet 16. juli 2015 #18 Skrevet 16. juli 2015 Hvis det ikke er et glass vin så storkoser jeg meg med en stor kopp Te. Gjerne to også
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #19 Skrevet 16. juli 2015 En flaske vann, en halv rivotril mot smerter og spotify på øret. Hurra for ferie! Anonymous poster hash: 55f1b...e0b
MammantilNurket Skrevet 16. juli 2015 #21 Skrevet 16. juli 2015 (endret) Jeg har vært skikkelig vill i nikkersjen og laget vafler (hadde noe laktosefri melk som jeg måtte bruke opp før vi drar på ferie). 😄 Sist dette skjedde var en gang i 2013, tror jeg. Den gangen lagde jeg røren og min far stekte. Denne gangen har jeg gjort begge deler. Kjæresten ble veldig glad og rørt. Jeg synes vafler er ganske overvurdert. Endret 16. juli 2015 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #22 Skrevet 16. juli 2015 Nutrilett bar Anonymous poster hash: 2aeba...848
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #23 Skrevet 16. juli 2015 Vin, ost og kjøtt. Anonymous poster hash: 0cdfa...e19 Æsj Anonymous poster hash: 73906...4b6 Har du ikke lært å ikke si æsj til mat? Første jeg lærte barna mine! Anonymous poster hash: e2afb...54e
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #24 Skrevet 16. juli 2015 En flaske Alovera drikke og en halv kesam med litt havregryn og rosiner Anonymous poster hash: e2afb...54e
BellaSuz Skrevet 16. juli 2015 #25 Skrevet 16. juli 2015 Kesam, jordbær og valnøtter 😊 og et halvt glass chablis etterpå🙈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå