Gå til innhold

Hvem er den sære her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn på 6 år og jeg ble invitert av ei venninne på båttur. Hun har selv to barn på 4 og 6. Jeg pakket ned mat og badeutstyr. Vi begynte å kjøre og kjørte og kjørte.. Ventet på at hun skulle legge til en Strand, holme eller bare stoppe den båten slik at vi fikk badet litt. Men nei, hun bare kjørte videre.. Etter en stund spurte hun om jeg kunne dekke på bordet. Vil du ikke stoppe og spise

Anonymous poster hash: 1b77c...dbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sønn på 6 år og jeg ble invitert av ei venninne på båttur. Hun har selv to barn på 4 og 6. Jeg pakket ned mat og badeutstyr. Vi begynte å kjøre og kjørte og kjørte.. Ventet på at hun skulle legge til en Strand, holme eller bare stoppe den båten slik at vi fikk badet litt. Men nei, hun bare kjørte videre.. Etter en stund spurte hun om jeg kunne dekke på bordet. Vil du ikke stoppe og spise

Ble visst ikke helt ferdig..

Nei, det ville hun ikke, spiste mens hun kjørte.. Turen varte ig rakk. Gutten min maste om å bade. Tilslutt spurte jeg om vi ikke skulle stoppe, barna vil sikkert bade litt. Neida, det er så kaldt vann. Enden på visa ble at vi ble sluppet av ved bilen vær, fikk badet litt der, mens de kjørte avgårde..

Sært? Føltes som å være med på biltur, og faktisk bare kjøre bil, og ikke noe annet..!

Skrevet

Det er litt avhengig av hva som var forventningene. Hun hadde åpenbart ikke noen forventing om at det skulle bades og synes kanskje det å kjøre båt er toppen av lykke og avslapning, du på din side hadde forventet at dere skulle bade, spise og slappe av. Da er ingen sære egentlig, bare hadde veldig ulik forventing til dagen. Neste gang kan kanskje dette avklares på forhånd?

Anonymous poster hash: c4669...260
Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Venninna di. Greit at det er gøy å kjøre båt, men å bare kjøre hele tiden er ikke no særlig gøy. Det er jo det rundt som er gøy. Bade, utforske, grille/spise annen mat. Se nye steder.

Skrevet

Hver sine interesser, her har interessene krasjet fullstendig! Sært at hun ikke kunne (ville?) se andres perspektiv her - at enkelte ville bade og spise, slappe av på en annen måte... 

Anonymous poster hash: 3f120...3f2
Skrevet

Det er jo hun som inviterer.. Da er det du som er sær. Tror forøvrig de fleste vil foretrekke din dag, men du kan ikke kalde henne sær for å være på sjøen på den måten hun foretrekker.

Anonymous poster hash: 57f2f...fe8

Skrevet

Det er jo hun som inviterer.. Da er det du som er sær. Tror forøvrig de fleste vil foretrekke din dag, men du kan ikke kalde henne sær for å være på sjøen på den måten hun foretrekker.

Inviterer man gjester på båttur, må man ta hensyn til hva de vil. Eller er du sånn som dilter når du er hos noen? Helt ok at verten tar deg med på skogstur når du helst vil shoppe?

Anonymous poster hash: 4e29d...904

Skrevet

Inviterer man gjester på båttur, må man ta hensyn til hva de vil. Eller er du sånn som dilter når du er hos noen? Helt ok at verten tar deg med på skogstur når du helst vil shoppe?

Anonymous poster hash: 4e29d...904

Nei, men jeg forventer virkelig ikke at andre skal gjøre det jeg vil. Hjelpe meg, så selvsentrert er jeg ikke. At jeg ville tilpasset meg er irelevant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...