Gå til innhold

Forskjellsbehandler dere fadderbarn og tantebarn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg på gaver, gir dere like mye eller mer til tantebarna?

 

Anonymous poster hash: f612d...222

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

 

Anonymous poster hash: 36241...422

Skrevet

Nei. Gir like mye.

 

Anonymous poster hash: f9be7...370

Skrevet

Nei, har aldri tenkt den tanken engang på å gjøre forskjell på barna !

 

Anonymous poster hash: a2f60...635

Skrevet

Nei. Men jeg har bare en av hver og de begge kaller meg tante, så da er jeg jo tante og skjemmer de like mye bort..

 

Anonymous poster hash: 1eb32...971

Skrevet

Nei selvfølgelig ikke. Fadderoppgaven har da ingenting med prisen på gaver å gjøre.

 

 

 

Anonymous poster hash: f9b23...035

Skrevet

Ja, gir en liten oppmerksomhet på dåpsdagen til den ene jeg er fadder til. Mannen min er fadder til broren og sørger for at han gjør det samme der.

 

 

Anonymous poster hash: abd97...a4e

Skrevet

Jeg har to fadderbarn og ett tantebarn som alle betyr like mye for meg, så de blir like mye skjemt bort av meg alle tre.

 

Anonymous poster hash: d9bbd...c55

Skrevet

Mine tantebarn er mine fadderbarn...så nei 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...