Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 Da tenker jeg på gaver, gir dere like mye eller mer til tantebarna? Anonymous poster hash: f612d...222
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #3 Skrevet 16. juli 2015 Nei. Gir like mye. Anonymous poster hash: f9be7...370
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #4 Skrevet 16. juli 2015 Nei, har aldri tenkt den tanken engang på å gjøre forskjell på barna ! Anonymous poster hash: a2f60...635
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #5 Skrevet 16. juli 2015 Nei. Men jeg har bare en av hver og de begge kaller meg tante, så da er jeg jo tante og skjemmer de like mye bort.. Anonymous poster hash: 1eb32...971
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #6 Skrevet 16. juli 2015 Nei selvfølgelig ikke. Fadderoppgaven har da ingenting med prisen på gaver å gjøre. Anonymous poster hash: f9b23...035
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #7 Skrevet 16. juli 2015 Ja, gir en liten oppmerksomhet på dåpsdagen til den ene jeg er fadder til. Mannen min er fadder til broren og sørger for at han gjør det samme der. Anonymous poster hash: abd97...a4e
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #8 Skrevet 16. juli 2015 Jeg har to fadderbarn og ett tantebarn som alle betyr like mye for meg, så de blir like mye skjemt bort av meg alle tre. Anonymous poster hash: d9bbd...c55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå