MammantilNurket Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 (endret) Vi er godt i gang med sommerferien og det er på sin plass med noen kåringer. Beste sang: Alt av loungemusikk med kvinnelig vokal Beste kveld: Venninnekveld med bobler og plasking i utendørsbasseng. Beste måltid: Ferske reker kjøpt fra fiskebåt. Beste drink: Mojito på "Underbar". Favorittantrekk: Hvit straplesskjole med engelsk blonde og blomsterkrans. Beste sommerminne: Nurkets toårsdag. Beste reisemål: Tyskland og Sørlandet. Beste bok: "Go Set a Watchman" av Harper Lee. Hvordan ser deres liste ut? Endret 16. juli 2015 av MammantilNurket
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 16. juli 2015 #2 Skrevet 16. juli 2015 Beste sang: Sangria sangen min nevø og niese lagde på stranden i Alcudia. Beste kveld: Bursdagsfeiringen min på festingen restaurant. Beste måltid: Middagen på festingen. Beste drink:cosmo på hotellet i Alcudia Favorittantrekk: Blå blondekjole Beste sommerminne: Eldste lærte å svømme. Beste reisemål : Mallorca med 13 familiemedlemmer og fjelltur i valdres med søstrene mine ❤
MammantilNurket Skrevet 16. juli 2015 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2015 Flere som vil dele sin liste?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #4 Skrevet 16. juli 2015 Beste sang: samsara 2015 Beste kveld: uvisstda ferien ikke er over Beste måltid: mcdonalds etter to uker i telt med halvtørt brød Beste drink: kaffe Favorittantrekk: bikini Beste sommerminne: Da barna sa "dette er den beste ferien vi har hatt!" Beste reisemål: Tja..... Rjukan kanskje Beste bok: startet nettopp på "sandmannen" den er bra hittil Anonymous poster hash: b26ff...1ee
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #5 Skrevet 16. juli 2015 Beste sang: runaway! Beste kveld: kveldene på hytten med fyr i utepeisen Beste måltid: blåskjell suppen mamma laget Beste drink: vår hjemmelaget strawberry daquri Favorittantrekk: min nye gule sommerkjole Beste sommerminne: kos på hytten Beste reisemål: Hytten på Sørlandet. Beste bok: leser bare magasiner i sommer Anonymous poster hash: e06c3...e11
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #7 Skrevet 16. juli 2015 Blir du aldri lei? Enda en "se så vellykka jeg er"-tråd? Anonymous poster hash: 6002b...899
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #8 Skrevet 16. juli 2015 Blir du aldri lei? Enda en "se så vellykka jeg er"-tråd? Anonymous poster hash: 6002b...899 Og der kom det grønnøyde monsteret frem igjen. Blir ikke DU lei av å være gretten og vemmelig? Anonymous poster hash: 560fe...d0b
MammantilNurket Skrevet 16. juli 2015 Forfatter #9 Skrevet 16. juli 2015 Forsøkte å lage en skikkelig "FeelGood"-tråd
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #10 Skrevet 16. juli 2015 Jeg har ikke begynt ferien ennå, så jeg satser på at de fleste best of ligger forran meg Anonymous poster hash: 560fe...d0b
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 16. juli 2015 #11 Skrevet 16. juli 2015 Jeg har ikke ferie denne sommeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå