Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 har blitt henvist til medisinsk abort og har googlet litt om det. utifra alt jeg har lest til nå kjenner jeg at jeg angrer på at jeg ikke valgte kirurgisk. noen av dere som har tatt medisinsk å ikke opplevd det helt jævlig (med tanke på smerter og slikt)? å blødde dere lenge etterpå? Anonymous poster hash: 4572c...618
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #2 Skrevet 16. juli 2015 Jeg har hatt to medisinske aborter og de var ikke ille i det hele tatt. Fikk kun minste dose smertestillende og blødde i 3-4uker etterpå. Det er svært individuelt hvor mye smerter man får og du må prøve å holde deg unna google, der kommer ofte skrekkhistoriene opp. Anonymous poster hash: 8b833...5bd
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #3 Skrevet 16. juli 2015 Dro på jobb mens det pågikk, ingen smerter og blødde i tre dager. Anonymous poster hash: ac369...ead
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #4 Skrevet 16. juli 2015 Jeg hadde vondt, men det varte ikke mer enn 4-6 timer med de værste smertene, var veldig varierende også hvor sterke smertene var... Syntes det var overkommelig. Blødde litt over en uke, litt mer enn ved mensen, og sports i 2 uker ca. Anonymous poster hash: 37ea6...b06
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #5 Skrevet 16. juli 2015 Tok smertestillende og kvalmestillende tabletter som foreskrevet, opplevde bare litt ubehag og murring i korsryggen. Blødde intenst mye i ca tre timer, så avtok det til mer normal mens- aktig blødning som varte i en drøy uke. Opplevde det hele som veldig greit. Anonymous poster hash: fdc1f...cea
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #6 Skrevet 16. juli 2015 Ja. Når jeg kjente det litt i magen, så tok jeg smertestillende. Og det var den eneste ekstra jeg tok/hadde behov for. Jeg gikk mye i trapper, og tok meg etterhvert en liten hvil. Da våknet jeg at jeg kjente jeg måtte løpe på do. Da kom det masse blod. Blødde litt i ca en uke. Det gikk veldig bra for min del. Tror det er viktig å ha hodet på rett plass, så du ikke psyker deg selv ned og "lager" en vond opplevelse. Anonymous poster hash: 61f49...273
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå